Eva skriver:
Kom til at tænke på om der er nogen der kender nogen der har gjort det?
Min kusine(som ikke er min biokusine men har æret i familien fra hun var et år) har bortadopteret et barn...og hele familien var helt ude af den. Det var så skidt at min mormor og morfar udtalte at hun heldigvis ikke var rigtig i familie med dem, så det gjorde det lidt nemmere.
Jeg kan ikke lade være med at synes det er synd for min kusine at hun skulle det igennem, men måske hun har det fint med det? Jar aldrig spurgt, synes det er virkelig et svært emne..
Hvad er Jeres erfaringer og oplevelser?
Knus Eva.
Min mor bortadoptered mig da jeg var 2 år gammel, fordi det blev for meget for hende.
Hun gjorde da et forsøg og valgte selv at sende mig bort. Hun var ung mor og blev skilt kort efter jeg blev født.
Hun valgte så at sige da jeg var 6 ½ år at hun gerne ville have mig hjem igen. Aned ikke hvem hun var, for havde i alle de i år plejefamilie ikke set hende. Så jeg skulle lære hende og hendes mand, min rigtige far at kende og så lige starte i skole også. Intet fungerede, blev en outsider i skolen - men begraved mig i bøger.
Valgte selv som 12 årig at sætte bremsen i og bede kommunen finde en plejefamilie, for kunne slet ikke med 'mine' forældre.
Anmeld