Mor-barn buket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.212 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. november 2009

LouiseNielsen

Kom til at ligge og tænke på igår aftes efter jeg var kommet i seng, hvor mange der mon brugte en god og rigtig hyggelige tradition med at give Mor-barn buket når man har født?

Jeg sagde til min forlovede den anden dag at nu skulle han jo huske den til den tid, han kiggede bare underligt på mig og spurgte hva det var?

Da jeg fik Nicklas var der jo ingen far til at give mig den, men fik en af mine forældre, for som min mor sagde. Det høre sig jo til.....

Bruger i det, eller brugte?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Honningblomst

Dem jeg kendte brugte, så jeg fik flere buketter af den slags....kan ikke huske om jeg også fik en af faderen...fik et smykke af min svigermor som hun havde fået af min svigerfar da min x blev født og det syntes jeg var ret sødt. Så det ryger videre når Bertram han får en lille engang.

Knus.

Anmeld

17. november 2009

wamse

Jeg fik en ved min første søn, det var så sødt. En stor og en lidt mindre buket, som sad sammen med et blåt bånd, og så stod de i et par keramikbabysko i lyseblå Det er altså næsten 17 år siden, og kan bare fuldstændig se dem for mig, så det har gjort stort indtryk på mig

Anmeld

17. november 2009

guggle

Jeg fik ikke en min mand, men af hans forældre :-) Vi lå også på en familie stue, så manden var slet ikke hjemme, han var hos os hele tiden, hvilket jeg hellere vil have end en mor/barn buket :-)

Men her er en fra mig

Anmeld

17. november 2009

Mumto3

Jeps! Alle tre gange har jeg fået mor-barn buket af mine svigerforældre og af mit arbjede. Jeg ELSKER dem!!!!

Anmeld

17. november 2009

TbCp

LouiseLarsen skriver:

Kom til at ligge og tænke på igår aftes efter jeg var kommet i seng, hvor mange der mon brugte en god og rigtig hyggelige tradition med at give Mor-barn buket når man har født?

Jeg sagde til min forlovede den anden dag at nu skulle han jo huske den til den tid, han kiggede bare underligt på mig og spurgte hva det var?

Da jeg fik Nicklas var der jo ingen far til at give mig den, men fik en af mine forældre, for som min mor sagde. Det høre sig jo til.....

Kram

Jeg fik slet ingen blomster da jeg havde født. Eller dvs. i de 2 uger jeg lå på neo havde min mor ind imellem lidt blomster med fra deres have

Min mand gav mig i stedet en ring. En hvidguldsring med en diamant i som symbolisere Liva. Hvis vi får flere børn kan der så sættes flere diamanter i

Anmeld

17. november 2009

frk andreasen

LouiseLarsen skriver:

Kram

jeg fik en mor og barn potteplante den står stadig fin på min sofabord der er en lille fin lyserød kanin i og små lyserøde stjerner.. min datter er snart 3 så den holder godt den skal kun have vand hver 3 uge

fik den af svigermor.

kram tanja 22+2

Anmeld

17. november 2009

Kloster

Jeps... Alle 3 gange.

3. gang fik jeg endda en særlig buket. Mads var jo en efternøler, så manden kom med den store buket, mens Rasmus og Nicolaj kom med hver deres mellem buket og Mads symboliserede så den mindste buket. Det var sååå sødt og jeg kan stadig huske de to "store" poder komme ud på sygehuset med hver deres buket til mig

Kloster

Anmeld

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

jeg fik 2 mor og barn bukket'er.

Båndene derfra ligger rullet sammen på hans hylde med dåbs rulle, sand fra hans første tur ved stranden, hans 1. par adidas sko i str 17, et sølvtog med vogne til 1. tand og en tot fra han blev klippet 1. gang. mm.

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

I Holbæk er guldbageren begyndt at lave mor-barn KAGE Det er lige en 'buket' efter mit hovede

Jeg kan faktisk - for at være ærlig IKKE huske, om jeg fik mor-barn buketter?.. Hmmm...

Jeg kan huske min farmor havde lavet mad portionspakket til en uge med labels på Det var en kanon gave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.