Jeg har stress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

NaFe

Åhhhh Byder dig hjertlig velkommen i klubben... har et helveds påstyr med feluca der os står op i sin seng og holder en højlydt fest for hele opgangen... Jeg går selv ud af mit gode skin når jeg har lagt hende ned 100 gange og hun så stadig rejser sig op.... Syntes det er skide irreterende a hun har fundet ud a hun kan det...det var sku nemmer når de bare lå hjælpeløse på ryggen

håber a det vil lykkes med a putte dem en af gangen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

vi er stødt ind i nye soveproblemer herhjemme og det er bare sindssygt frustrerende.

det bunder sig i at luca rejser sig op i sengen. uanset hvor mange gange man hjælper hende til at komme ned at ligge igen, rejser hun sig så snart jeg er ude af syne og står der og hopper og smiler og råber.

det er jo fint nok, for hvis jeg lader hende være i en halv time bliver hun så træt at man kan lægge hende uden protest.

problemet er at al den larm holder lilja vågen, og at hun så også begynder at råbe og i sidste ende græde. og da gråd smitter er der pludselig en helvedes ballade.

jeg kan ikke putte dem i hvert sit rum for ingen bryder sig om at blive efterladt og så ender jeg i pendulfart mellem de to.

en putning kan tage flere timer på denne måde (også om dagen).

er der nogen der har nogen ideer til hvordan dette kan håndteres ... er ved at være godt stresset over det 

Kæra Milka

Hvor er jeg ked af at høre du er ved at få stress, det er ikke rat når pigerne ikke vil som vi gerne vil, jeg kender det alt for godt.

Amalie og Laura kan ikke resjse sig op i sengen endnu, men det kommer nok snart.....

Her hjemme om dagen har jeg nu to barnevogne så de sover hver for sig, jeg ved ikke om du har mulighed for det....

Hvis det var mig eller når det bliver min tur, vil jeg prøve på følge måde...

Jeg vil putte dem som normalt og sige godnat og synge deres natsang og slukke lyset, så vil jeg stille mig hend til døren så de ikke kan se mig og lige så snart hun prøver på at rejse sig så af sted, uden at sige noget bare putte hende og gå hen til døren igen og om og om igen..

Her vækker de også hinnanen, jeg har stiltet deres senge så de kan se mig på samme tid og så sætter jeg en stol der, og sidder og kikker på dem til de sover... Men jeg kan bedst lide at putte og så forlade rummet og så gå ind og give sut.

Her har de lært at vente på hinannen, hvis de er ulykkelig på samme tid, tager jeg den ene op og går hen til den andes seng og trøster hende jeg har taget op, lægger hende i seng igen og så omvent.

Jeg håber du finder en løsning på dit problem, så du igen kan få overskud og lidt ro til dig selv...

Et kæmpe knus her fra en som ved hvor hårdt det kan være...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Kæra Milka

Hvor er jeg ked af at høre du er ved at få stress, det er ikke rat når pigerne ikke vil som vi gerne vil, jeg kender det alt for godt.

Amalie og Laura kan ikke resjse sig op i sengen endnu, men det kommer nok snart.....

Her hjemme om dagen har jeg nu to barnevogne så de sover hver for sig, jeg ved ikke om du har mulighed for det....

Jeg vil putte dem som normalt og sige godnat og synge deres natsang og slukke lyset, så vil jeg stille mig hend til døren så de ikke kan se mig og lige så snart hun prøver på at rejse sig så af sted, uden at sige noget bare putte hende og gå hen til døren igen og om og om igen..

Her vækker de også hinnanen, jeg har stiltet deres senge så de kan se mig på samme tid og så sætter jeg en stol der, og sidder og kikker på dem til de sover... Men jeg kan bedst lide at putte og så forlade rummet og så gå ind og give sut.

Her har de lært at vente på hinannen, hvis de er ulykkelig på samme tid, tager jeg den ene op og går hen til den andes seng og trøster hende jeg har taget op, lægger hende i seng igen og så omvent.

Jeg håber du finder en løsning på dit problem, så du igen kan få overskud og lidt ro til dig selv...

jeg gør præcis som du ... og sengene står på nøjagtig samme måde. det har virket op til nu men gør det ikke rigtig mere 

Anmeld

17. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Kæra Milka

vildt sødt billede 

Anmeld

17. november 2009

Milka

Feluca09 skriver:

Åhhhh Byder dig hjertlig velkommen i klubben... har et helveds påstyr med feluca der os står op i sin seng og holder en højlydt fest for hele opgangen... Jeg går selv ud af mit gode skin når jeg har lagt hende ned 100 gange og hun så stadig rejser sig op.... Syntes det er skide irreterende a hun har fundet ud a hun kan det...det var sku nemmer når de bare lå hjælpeløse på ryggen

håber a det vil lykkes med a putte dem en af gangen...

ja det var en del nemmere da de bare lå der og flagrede med armene, helt ude af stand til at rykke sig ud af stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.