MorCamilla skriver:
Næ, men synes du så sådanne mennesker ville egen sig særlig godt til at ateg vare på et barn, når ikke engang de magter at tage vare på sig selv??
mener du virkelig det skulle forbydes, eller...hvordan skulle det fungere i praksis og for hvis skyld??
Knus..
Forbydes er et grimt ord at bruge. Nej jeg synes bestemt ikke at de skal have børn, hvis/når de ikke kan tage vare på sig selv..
Men man burde lave et eller andet for at hjælpe de kvinder der får lavet abort igen og igen, (og bruger det som prevantonsmiddel) Men lige hvordan er lidt ukarte for mig, måske med samtaler ved lægen om de forskellige preventionsmidler der findes - og hvilke der passer bedst til de forskellige kvinder - og evt. tjek hos lægen om de nu også bruger det som de skal osv..
Jeg synes det er en lidt trist tanke at nogle får lavet abort igen og igen - fordi de ikke kan finde ud af at beskytte sig.. Men jeg synes også at det er en trist tanke at man skal "tvinges" til at få et barn hvis man ikke har lyst..
Det er vi enige i..:) Jeg tænker noget gratis spiral feks...opsat samtidig med abort.
Men lige meget hvad, så kan man jo ikke tvinge noget ned over hovedet på andre mennesker.