Strækmærker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

jannilaursen

Eva skriver:

Hvis det er på maven og din hud er løs, så kan du jo gøre som jeg...få fjernet løs hud og dermed stramme din mave op så strækmærkerne forsvinder...

Det er ogs derfor..

hvor får man det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Honningblomst

jannilaursen skriver:

Det er ogs derfor..

hvor får man det henne?

Der er så vidt jeg ved tre måder...er det rigtig slemt kan det off. betale og der skal du gennem lægen, du kan også betale det selv eller som jeg, være medlem af danmark og så giver de en meget stor del jeg betalte bare 4000kr ud af de 27.000kr...

Knus..

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

Gid man kunne med laser elelr sådan for så var jeg straks gået i gang  med behandling for har vildt mange

Men sådan er det desværre efter sådan en omgang, misunder virkeelig dem der er sluppet.

Anmeld

17. november 2009

jannilaursen

suanne85 skriver:

Gid man kunne med laser elelr sådan for så var jeg straks gået i gang  med behandling for har vildt mange

Men sådan er det desværre efter sådan en omgang, misunder virkeelig dem der er sluppet.

Ja det gør jeg os .. ..

De må til at opfinde nogn nye måder..

Anmeld

17. november 2009

jannilaursen

Eva skriver:

Der er så vidt jeg ved tre måder...er det rigtig slemt kan det off. betale og der skal du gennem lægen, du kan også betale det selv eller som jeg, være medlem af danmark og så giver de en meget stor del jeg betalte bare 4000kr ud af de 27.000kr...

Knus..

Det var delme dyrt :Ò

Anmeld

17. november 2009

Honningblomst

jannilaursen skriver:

Det var delme dyrt :Ò

Synes du? det er det det koster..jeg hørte den anden dag at alle de meget fede mennesker som får sådan en operation for at tabe sig, hvilket koster meget, også lige skal have for 100.000kr til at rette op på kroppen efter.

Nå, men 4000kr synes jeg nu er billigt sluppet.. selvom jeg gerne havde givet fuld pris..

Knus Eva

Anmeld

17. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

jannilaursen skriver:

Hej piger.

Jeg kom til at tænke på om der er nogen af jer der ved om man kan få fjernet sine strækmærker med laser eeller hvad det hedder ? ..

/Janni

HVornår har du født, rolig de blegner. Men ellers kan man købe crem til det i bodyshop til 150kr..

Anmeld

17. november 2009

jannilaursen

Astrids-mor skriver:

HVornår har du født, rolig de blegner. Men ellers kan man købe crem til det i bodyshop til 150kr..

det er 6 mdr siden

Anmeld

17. november 2009

Tina2

Min veninde havde MANGE og meget dybe strækmærker efter sine to graviditeter... Hun fik fjernet skind og mange af strækmærkerne ved en operation- ar fra side til side. Har så fået et barn siden, men om maven skal laves igen ved jeg faktisk ikke.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.