Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.
Jeg kom til at tænke på om der er nogen af jer der ved om man kan få fjernet sine strækmærker med laser eeller hvad det hedder ? ..
/Janni
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det mener jeg godt man kan, det er vist på samme måde som man fjerner tatoveringer
Swips.. skriver: Det mener jeg godt man kan, det er vist på samme måde som man fjerner tatoveringer
Det kunne virkelig være dejligt hvis man kunne
det kan man ikke....
Du kan søge på det, der står meget på nettet...her er et af mange link: http://www.rynkeklinikken.dk/rynkebehandling/b0128-straekmaerker
Knus Eva..
Strækmærker er bristninger i det yderste hudlag og vil derfor aldrig kunne fjernes helt
Med tiden bliver de heldigvis meget mindre tydelige!
Strækmærker lysnes med tiden og så kan laser, så vidt jeg ved, gøre dem bedre. men slet ikke fjerne det helt. Desværre!
øv
jannilaursen skriver: øv
Hvis det er på maven og din hud er løs, så kan du jo gøre som jeg...få fjernet løs hud og dermed stramme din mave op så strækmærkerne forsvinder...
og ellers kan du bare træne din mave op igen, så samler strækmærkerne sig lidt sammen :0) og så er det ellers oppe i ens hoved resten foregår :0) det at acceptere "en ny krop" tager tid men det er mest holdbart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128