Nu også ulykkelig og frustreret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

JustAnotherName

Smider lige mit svar til dig herind i stedet for.
Jeg havde ikke lige først set, at du havde oprettet tråden flere steder...

Det er DIT valg. Og hvis du følte lettelse og at det VIRKELIG føltes som det rette valg, så ER dét det rigtige valg for dig og din datter.

Du skal ikke gøres usikker af andres meninger.
Hvis du virkelig er fast besluttet på, at alle har det bedre, når I giver flaske, så hold på den beslutning. Og lad andre vide, at SÅDAN ER DET!

Det er helt i orden at fravælge amning ...du har jo ligesom givet det mange forsøg!
Men hvis du vakler og bliver usikker, fordi du inderst inde ikke selv ønsker at stoppe amningen endnu, så kæmp lidt mere og få den nødvendige hjælp.

Håber du finder den rette løsning for DIG og din lille pige.
Det er i sidste ende fuldstændigt ligemeget hvad mand, forældrene og andre i familien, samt venner/bekendte og sundhedsplejersker og læger siger.

DET ER 100% DIT VALG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Bondepigen

Du skal gøre som du har besluttet dig for!!!

Det er dig der er moderen og ved hvad der er bedst for dig og Olivia!! Og så må den læge altså respektere dit valg!!!

Puuuh jeg føler med dig, jeg havde osse af og til virkelig ondt i brysterne, men vist ikke lige så slemt som dig, så jeg synes skisme det er flot, du har kæmpet SÅ længe, og synes at du skal have lov at nyde dit barn i stedet for at sidde og kun tænke på smerte, når du ammer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.