vægt i uge 20?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Hjaltesmor

I uge 20 havde jeg hverken tabt mig eller taget på, men vejede det samme. Det begyndte så småt omkring uge 27, men det meste kom på efter uge 32

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

frk andreasen

jeg er i 23 uge (22+1) jeg har taget 4 kg på. det har stået stille med vægten et styke tid nu.. har ikke taget noget på siden i starten har heller ikke voldsom appetit...

i min 1 graviditet. tog jeg på med det samme og meget, var oppe på 30 kg men havde meget vand i kroppen og var undervægtig inden jeg blev gravid.

kram tanja

Anmeld

16. november 2009

Lærke90

Da jeg var i uge 20 havde jeg taget 4 kg på

Anmeld

16. november 2009

@spire

Jeg er i 26 uge nu og har taget godt 15 kilo på indtil videre.. De sidste mange uger har jeg dog ikke taget så hastigt på.. Tror jeg havde taget omkring 10-12 kilo på i uge 20.. Men jeg er også forholdsvis slank...

Anmeld

16. november 2009

Linea

Jeg er lige gået ind i uge 25 og har taget 3 kg på. I uge 20 var det vist ca. 2 kg, der var røget på. Men jeg er også en smule over min normalvægt - eller rettere var, før jeg blev gravid.

Anmeld

16. november 2009

rebekkachristensen

jeg er i uge 33, har kun tabt mig indtil videre..jeg er ikke helt klar over hvor meget mere.. men jeg kaster så os stadig op nogle gange.. såh.. men det er helt forskelligt fra person til person..

Anmeld

16. november 2009

Mor til L&S

Jeg er 20+6 og har taget 4-5 kg på... det svinger lidt!

Anmeld

16. november 2009

missKat

jeg er i uge 20 nu og har taget næsten 1 kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.