vægt i uge 20?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.311 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. november 2009

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Hvor meget havde i taget på eller tabt jer da i var 20 uger henne?

Jeg er jo i forvejen en buttet pige, og har endnu ikke taget noget på.... Har derimod tabt mig 6 Kg!

Kan ikke huske hvornår jeg begyndte at ta på da jeg ventede mig søn, og meget af det jeg tog på med ham var vand jeg havde i kroppen!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Jeg er jo i forvejen en buttet pige, og har endnu ikke taget noget på.... Har derimod tabt mig 6 Kg!

Kan ikke huske hvornår jeg begyndte at ta på da jeg ventede mig søn, og meget af det jeg tog på med ham var vand jeg havde i kroppen!

Kram

hmm, havde taget ca 7kg på i uge 20, er nu i uge 28 og taget 10kg på..

super flot med dit vægt tab...

Anmeld

16. november 2009

MissMikkelsen

er i uge 27 nu og har nu tabt 12 kg. Eller det vil sige jeg har tabt mere for vægten siger -12 kg men babyen vejer jo også noget så......

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

MissMikkelsen skriver:

er i uge 27 nu og har nu tabt 12 kg. Eller det vil sige jeg har tabt mere for vægten siger -12 kg men babyen vejer jo også noget så......

hold da op, flot.. jeg føler mig jo helt udenfor..

Anmeld

16. november 2009

MissMikkelsen

hmmm ved nu ikke selv om jeg synes det er flot. Det er hovedsagligt bygget på opkast og INGEN appetit så.....

Anmeld

16. november 2009

Valle81

Hejsa,

Er idag 23+0 og min vægt siger -3 kilo:0)

Anmeld

16. november 2009

Karo

Jeg er 22+5 og vægten her siger + 7 kg

Anmeld

16. november 2009

Ranarupta

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Kram

Wow! Tillykke med vægttabet!

Jeg fik at vide af min egen læge, samt den diætist, der er tilknyttet min gyn, at jeg ikke må tabe mig under graviditet... (På trods af, at jeg er mere end buttet...) Er det mon bare fordi, at de er bange for, at man hopper på en sultekur?

Anmeld

16. november 2009

Snuffler25

Jeg er også i uge 20 nu og har taget ca. 2 kg på. Så det er egentlig udemærket

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

MissMikkelsen skriver:

hmmm ved nu ikke selv om jeg synes det er flot. Det er hovedsagligt bygget på opkast og INGEN appetit så.....

arhh okay, så er det ikke sjovt... sådan var min første graviditet. det er bare ikke sjovt, her i min anden havde jeg det et halv år, dog ikke så slemt som første gang, ku da holde noget mad i mig..

håber det går over for dig også..

kg kommer hurtigt når man begynder at spise igen.. hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.