Tidligere lavede jeg en tråd om dette..
Jeg ringede straks til vagtlægen, vi snakkede frem og tilbage, og tilbød mig at jeg kom ind med Julie..
Det gjorde vi fluks i en fart..
Vi kommer derind (kæresten bliver i bilen, fik han afvide af vagtlægen), så vi går ind... Der er ikke et øje at se i venteværelset, så vi kom til med det samme.. 
Han leger prikkeleg med Julie, og hun smiler over hele 5 øren til ham.. Jeg havde hendes sygesikringskort med, det lagde jeg på bordet, det fik hun fat og pillede ved det.
Vagtlægen siger: Det kan jeg godt lide at gør, hun virker meget interesseret og nysgerrig...
Nå men til selv emnet, det er Influenza A hun har.. Som han sagde, vi kunne ikke gøre noget ved det, ind at hun fik masser af væske og noget at spise...
Jeg sagde at hun vil kun have flaske når hun er syg, han sagde, det skal hun også have lov til, man orker jo ikke andet, som et barn i den alder, end sin skønne sutteflaske...
Han tjekkede hende godt og grundigt, øre, lunger osv.. alt var fint, Ørene var som på en nyfødt... Så det kunne ikke være bedre.. 
Jeg spurgte så med hensyn til mig, det eneste vi kunne foretage os, var at vente på jeg blev smittet, for det bliver jeg på et tidspunkt sagde han, og han vil ikke sætte mig i behandling, da jeg er rask - Og det er også forståeligt..
Inden vi går derfra, tog Julie sin sut i munden, vagtlægen siger så "Hvem har fundet på, at man skulle bruge sut?"
Faktisk et meget interessant spørgsmål.. 
Det er den bedste og rareste vagtlæge jeg nogensinde har været inde ved, han lyttede virkelig til mig...
Det var rigtig rart..
Så nu kan vi gå og vente på jeg bliver smittet...