Fortrydelses pille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

jannilaursen

RGN skriver:

Tror det er noget med 97 % inden for 12 timer. Men efter 48  timer er virkningen nede på under 55 %.

Gad vide hvad der sker/om der sker noget hvis man er gravid, tager dem og de ikke virker.

Jeg håber virkelig de virker ..

jeg har ikke lyst til et barn mere lige nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nej, det kan jeg godt forstå når du har en lille en i forvejen.

Men du kan ikke gøre så meget andet end at tage den og så holde øje med om din menstruation kommer til tiden. Gør den ikke det  må du ud og købe en graviditetstest.

Og så ellers finde et ordentlig præventionsmiddel så du ikke kommer ud i sådan en dum situation igen. Hvis du er i tvivl om hvilket et der passer til dig og evt. din kæreste kan du jo tage en god snak med din læge. De plejer at være gavmilde med gode råd omkring det.

Under alle omstændigheder krydser jeg fingre for at de virker - eller at du slet ikke er blevet gravid. Den mulighed foreligger jo også.

Anmeld

15. november 2009

jannilaursen

RGN skriver:

Nej, det kan jeg godt forstå når du har en lille en i forvejen.

Men du kan ikke gøre så meget andet end at tage den og så holde øje med om din menstruation kommer til tiden. Gør den ikke det  må du ud og købe en graviditetstest.

Og så ellers finde et ordentlig præventionsmiddel så du ikke kommer ud i sådan en dum situation igen. Hvis du er i tvivl om hvilket et der passer til dig og evt. din kæreste kan du jo tage en god snak med din læge. De plejer at være gavmilde med gode råd omkring det.

Under alle omstændigheder krydser jeg fingre for at de virker - eller at du slet ikke er blevet gravid. Den mulighed foreligger jo også.

Det var sødt skrevet ..

Ja , håber de virker ellers så er der jo ikke så meget at gøre ..

Tar p piller men pga jeg havde lidt stress ang barnedåben glemt jeg dem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.