Fortrydelses pille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

jannilaursen

tak for svarene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Honningblomst

jannilaursen skriver:

Det vil jeg prøve ..

Tak

Velbekomme...

Anmeld

15. november 2009

Trolde_mor

Eva skriver:

Bedst inden for 12 timer og alligevel er det meget usikkert som en andne skriver...du kan også gå ned til din læge og få lagt en spiral op, så vil det evt befrugtede æg ikke kunne sætte sig fast.

Jeg har dårlige erfaringer med disse piller, så ville vælge en spiral..

KNus Eva..

Jeg har prøvet en fortrydelsespille, og den virkede som skulle og der var ingen problemer

Anmeld

15. november 2009

Honningblomst

Senia skriver:

Jeg har prøvet en fortrydelsespille, og den virkede som skulle og der var ingen problemer

Men det tror jeg mange har...men mener kun de er 80-85% sikre og det synes jeg ikke er meget, hvis chancen for at blive gravid hver måned uden beskyttelse er 20-25 procent. Så vil man undgå det er en spiral bare mere sikkert.

Jeg har to aborter bag mig og havde begge gange taget en fortrydelsespille inden for 12 timer...

Knus Eva

Anmeld

15. november 2009

Trolde_mor

Eva skriver:

Men det tror jeg mange har...men mener kun de er 80-85% sikre og det synes jeg ikke er meget, hvis chancen for at blive gravid hver måned uden beskyttelse er 20-25 procent. Så vil man undgå det er en spiral bare mere sikkert.

Jeg har to aborter bag mig og havde begge gange taget en fortrydelsespille inden for 12 timer...

Knus Eva

Okay, sikke du har været uheldig så Eva.

Jamen så er det nok en god ide med en spiral som du skriver. Den forhindre det jo også fremover

Anmeld

15. november 2009

Honningblomst

Senia skriver:

Okay, sikke du har været uheldig så Eva.

Jamen så er det nok en god ide med en spiral som du skriver. Den forhindre det jo også fremover

Ja, rigtig meget...dumt og træls...men heldigvis er det jo ikke alle der oplever det, men altså...skidt at prøve..

Anmeld

15. november 2009

Trolde_mor

Eva skriver:

Ja, rigtig meget...dumt og træls...men heldigvis er det jo ikke alle der oplever det, men altså...skidt at prøve..

Nej heldigvis ikke alle... Men bare at det sker, er da bestemt ikke godt.. Og ja, skidt at opleve det...

Anmeld

15. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Hvordan kan man egentlig vide om den virker efter hensigten? Man ved jo ikke så tidligt i stadiet om man er blevet gravid eller ej.

Anmeld

15. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

jannilaursen skriver:

Hej piger.

Nogen der ved hvor mange timer der skal gå før den ikke virker ?

/ Janni

Der står 72 timer, og det er også det de siger på apoteket. Men tror personlig selv at de virker 100% hvis den bliver taget inden de første 24timer

Anmeld

15. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tror det er noget med 97 % inden for 12 timer. Men efter 48  timer er virkningen nede på under 55 %.

Gad vide hvad der sker/om der sker noget hvis man er gravid, tager dem og de ikke virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.