mave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

vappepigen

Jeg er (ifølge lægen) 9+1 henne...man kan ikke se det endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Ox.

Hej alle

Jeg er nu 9+1 og man kan jo slet ikke se på mig at jeg er gravid, føler mig nu heller ikke særlig gravid endnu er det meget normalt?.

men så kom jeg til at tænke på hvornår begynder maven rigtig at vokse?

knus

Jeg tabte mig en del i starten, så tror faktisk først det var omkring 20-25 uge man kunne se det på mig ...

Anmeld

16. november 2009

Svenne

Indtil videre har jeg også kun tabt mig. Men her hen over weekenden, synes jeg selv, at jeg er begyndt at kunne mærke noget. Man kan ikke se noget, når jeg har tøj på.. Jeg er 15+2.. Så det er vidst ikke helt unormalt, at man ikke kan se noget, når du ikke er længere henne!

Anmeld

16. november 2009

luckas-mor

som alle andre skriver er det jo forskelligt ,, min mor ku se det på mig allerede før jeg selv vidste det og det var omkr. uge 6

man ku godt se det på mig i uge 8+1

kram natascha

Anmeld

16. november 2009

LMM

Hey, man kunne ikke se på mig da jeg var 9 uger henne!! det er første efter uge 20 (er i uge 26) at min mave vokser, men nu går det også stærkt!!

Men der er stor forskel på hvordan man vokser, min veninde er gravid med tvillinger og jeg er større end hende og jeg vendter kun en!! og er to uger længede henne!!

Anmeld

17. november 2009

dorthemus

BlyViol skriver:

det er altså også bare pisse snyd hehe

min kæreste kan se det men jeg kan ikk - kun når jeg har spist

Jeg er også meget glad for den

Anmeld

17. november 2009

Dictes mor

Man begyndte at kunne se det på mig i uge 16-17, og det er først nu, min bukser begynder at stramme, så graviditetsbukserne er fundet frem, jeg er nu i 22+1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.