Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er (ifølge lægen) 9+1 henne...man kan ikke se det endnu...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej alle Jeg er nu 9+1 og man kan jo slet ikke se på mig at jeg er gravid, føler mig nu heller ikke særlig gravid endnu er det meget normalt?. men så kom jeg til at tænke på hvornår begynder maven rigtig at vokse? knus
Hej alle
Jeg er nu 9+1 og man kan jo slet ikke se på mig at jeg er gravid, føler mig nu heller ikke særlig gravid endnu er det meget normalt?.
men så kom jeg til at tænke på hvornår begynder maven rigtig at vokse?
knus
Jeg tabte mig en del i starten, så tror faktisk først det var omkring 20-25 uge man kunne se det på mig ...
som alle andre skriver er det jo forskelligt ,, min mor ku se det på mig allerede før jeg selv vidste det og det var omkr. uge 6
man ku godt se det på mig i uge 8+1
kram natascha
Hey, man kunne ikke se på mig da jeg var 9 uger henne!! det er første efter uge 20 (er i uge 26) at min mave vokser, men nu går det også stærkt!!
Men der er stor forskel på hvordan man vokser, min veninde er gravid med tvillinger og jeg er større end hende og jeg vendter kun en!! og er to uger længede henne!!
BlyViol skriver: det er altså også bare pisse snyd hehe min kæreste kan se det men jeg kan ikk - kun når jeg har spist
det er altså også bare pisse snyd hehe
min kæreste kan se det men jeg kan ikk - kun når jeg har spist
Jeg er også meget glad for den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128