mave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. november 2009

DLM

Hej alle

Jeg er nu 9+1 og man kan jo slet ikke se på mig at jeg er gravid, føler mig nu heller ikke særlig gravid endnu er det meget normalt?.

men så kom jeg til at tænke på hvornår begynder maven rigtig at vokse?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

dorthemus

Jeg fik problemer med mine normale bukser i 9. uge og nu er jeg i 13. uge og ser tydeligt gravid ud

Anmeld

15. november 2009

Mie A

Første gang hoppede jeg først i ventetøjet da jeg var cirka halvejs - de to andre gange har jeg nærmest brugt ventetøjet lige efter testen blev positiv

Anmeld

15. november 2009

quity

Jeg har 14 dage tilbage til termin og passer stadig mit normale tøj. (dog er der 1 par bukser jeg ikke kan passe) Havde taget 4 kg på, men nu er det nede på 3-3,5 kg

Anmeld

16. november 2009

Snuffler25

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde men kan så godt forstå dine tanker, man vil jo gerne have at man kan se man er gravid og glæder sig til maven og til de spark man vil komme til at mærke osv.

Og det skal nok komme - jeg kunne heller ikke se noget på min mave i uge 9, det er også meget tidligt. Det begyndte at komme omkring uge 11-14 stykker.

Er idag i uge 20 og er begyndt at kunne mærke liv og man kan helt sikkert se det nuBare glæd dig, men vær ikke bekymret!

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

de kloge siger det er normalt først at vokse i uge 18, nogen før, nogen efter.. men derefter går det også stærkt..

Anmeld

16. november 2009

Sisley

Jeg måtte i ventebukser ca. fra uge 14, men tøjet strammede allerede nogle uger tidligere.

Sisley
16+1

Anmeld

16. november 2009

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jeg fik problemer med mine normale bukser i 9. uge og nu er jeg i 13. uge og ser tydeligt gravid ud

det er altså også bare pisse snyd hehe

min kæreste kan se det men jeg kan ikk - kun når jeg har spist

Anmeld

16. november 2009

Michala

Ja, som skrevet er det meget forskelligt. Synes selv jeg har måtte vente længe før det kunne ses. Kunne selv se lidt fra uge 15, dem der kender mig omkring uge 20, og først i uge 26 kunne den første der ikke vidste det se det.

Anmeld

16. november 2009

@spire

Det kommer helt an på din krop inden du bliver gravid også jo.. jeg var simpelthen så tynd at min mor næsten gættede det pga bulen på maven før jeg selv fandt ud af det.. Og jeg fandt ud af det i 5. uge. Så man har kunne se det på mig længe..

Min søster derimod er snart i 13 uge, og der kan man stadig næsten ingenting se.. Så, meeeeget forskelliget fra kvinde til kvinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.