Hair Extentions - Påsyning VS Clip In?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

SHERO

qp skriver:

Tape on  - er det ikke det samme som clip in eller?? Altså hår med sådanne små spænder i?

Ja det  er netop dét - langt hår den ene dag og kort hår den næste... det tror ik jeg gider i længden. Så ender det bare med, at være den længde som det er nu - gider ik at stå op putte extentions i om morgenen.... hehe

Nej tape sidder også i hele tiden, skal rykkes op engang i mellem ligesom fletninger skal strammes op. Med tape skader håret langt mindre og er faktisk også mindre synligt end fletninger, især i tyndt hår... :-) (men ofte også lidt dyrer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Ansemusen

qp skriver:

Tape on  - er det ikke det samme som clip in eller?? Altså hår med sådanne små spænder i?

Ja det  er netop dét - langt hår den ene dag og kort hår den næste... det tror ik jeg gider i længden. Så ender det bare med, at være den længde som det er nu - gider ik at stå op putte extentions i om morgenen.... hehe

Nej det er ægte hår som sættes på med såkaldt 'tape' specielt til extensions! Det nye super tape holder helt sindssygt godt. Det skal en speciel kemisk væske til for at tage det ud! Men det er meget meget dyrt hvis du skal have det lavet af en professionel! Men det er nemt at sætte på, jeg jeg ville google det, evt. på youtube og så få en veninde til at gøre det! Så er det kun håret du skal betale for! Men har du baby i maven (undskyld jeg ikke lige har styr på det), så er væsken til at tage det ud med nok ikke så sund igen!

Anmeld

15. november 2009

qp

Ansemusen skriver:

Nej det er ægte hår som sættes på med såkaldt 'tape' specielt til extensions! Det nye super tape holder helt sindssygt godt. Det skal en speciel kemisk væske til for at tage det ud! Men det er meget meget dyrt hvis du skal have det lavet af en professionel! Men det er nemt at sætte på, jeg jeg ville google det, evt. på youtube og så få en veninde til at gøre det! Så er det kun håret du skal betale for! Men har du baby i maven (undskyld jeg ikke lige har styr på det), så er væsken til at tage det ud med nok ikke så sund igen!

Tak for info... vil lige tjekke det

Nej ingen baby i maven her

Eva... rigtig laaaaaaaaaaangt nu når jeg har mulighed for det

Anmeld

15. november 2009

qp

Tullen85 skriver:

Nej tape sidder også i hele tiden, skal rykkes op engang i mellem ligesom fletninger skal strammes op. Med tape skader håret langt mindre og er faktisk også mindre synligt end fletninger, især i tyndt hår... :-) (men ofte også lidt dyrer)

Vil jeg da lige tjekke... har hørt om det men vidste ikke at det var så godt, at bruge :-)

Anmeld

16. november 2009

Monski

Jeg har fået lavet extentions et par gange, nogle gange med clips, som jeg ikke synes var så godt (Men det kommer sikkert også helt an på hvor man køber det henne) og så har jeg fået det nærmest limet på bare med kreatin som er et naturligt stof så det ikke skader håret.
Det der er blevet "limet" på har været super godt og jeg kan helt klart anbefale det. - completehair.dk  mener jeg hjemmesiden hedder, og der kan man læse rigtig meget om hvordan de gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.