Hair Extentions - Påsyning VS Clip In?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2009

qp

Har en veninde der siger, at påsyning er noget værre besvær/ ubehag osv - hun foretrækker clip in extentions.

Hvad er jeres erfaringer med påsyning af hår vs clip in?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

SHERO

Clip in er sååå meget bedre, synes jeg personlig... Det er så lækkert selv at kunne tage dem ud og få vasket håret ordentligt. Har fået påsyet hår 2 gange, og tabte så meget da det blev taget ud, ved ikke om det er fordi fletningerne er så stramme og håret er tungt eller hvad der gør det. Desuden synes jeg ikke der går meget mere end en uge-14 dage før det føles meget løst, så "hænger" fletningerne ½-1 cm ud fra hovedbunden...

Vil klart andbefalde clips... :-) og vil endda anbefalde selv at købe det på nettet via ( http://www.hairtrade.com/) sparer man mange penge på... :-)

Anmeld

15. november 2009

qp

Andre der har erfaringer??

Anmeld

15. november 2009

Mama3

Hejsa

er selv uddandet frisør og kan helt klart anbefale clip in extentions, det er både maget mere behagelig og det er billigere i længden.

kh Malene

Anmeld

15. november 2009

qp

filuccasmor skriver:

Hejsa

er selv uddandet frisør og kan helt klart anbefale clip in extentions, det er både maget mere behagelig og det er billigere i længden.

kh Malene

Ja men jeg tror bare ik jeg gider, at sætte dem i hver dag.... og hvis jeg fik påsyet laaaaaaaangt år ville jeg jo bare have det sådan hver dag... hehe

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Clip on er gode fordi man kan skifte mellem kortere og langt hår, men jeg ville personligt ikke bryde mig om at have kort hår den ene dag og langt hår den næste. men har da brugt det i byen et par gange. Tape on/off synes jeg er genialt! Jeg har sat det på min kusine, og det holdt i næsten et halvt år hvor vi tog det ud. Det sad stadig vildt godt fast! Og så er det det mest skånsomme for håret bortset fra clip on!

Anmeld

15. november 2009

Honningblomst

qp skriver:

Ja men jeg tror bare ik jeg gider, at sætte dem i hver dag.... og hvis jeg fik påsyet laaaaaaaangt år ville jeg jo bare have det sådan hver dag... hehe

Ser det ikke meget kunstigt ud sådan noget...eller mon det bare er noget af det der gør og så selvfølgelig det man lægger mærke til.

Må jeg spørge hvorfor du vil have syet på?

Har flere veninder der har haft det, dengang det var nyt og meget in(i hvert fald i min omgangskreds.. ) og deres hår var bare smadret da det kunstige blev taget ud...

Knus og god forvandling..

Anmeld

15. november 2009

qp

Ansemusen skriver:

Clip on er gode fordi man kan skifte mellem kortere og langt hår, men jeg ville personligt ikke bryde mig om at have kort hår den ene dag og langt hår den næste. men har da brugt det i byen et par gange. Tape on/off synes jeg er genialt! Jeg har sat det på min kusine, og det holdt i næsten et halvt år hvor vi tog det ud. Det sad stadig vildt godt fast! Og så er det det mest skånsomme for håret bortset fra clip on!

Tape on  - er det ikke det samme som clip in eller?? Altså hår med sådanne små spænder i?

Ja det  er netop dét - langt hår den ene dag og kort hår den næste... det tror ik jeg gider i længden. Så ender det bare med, at være den længde som det er nu - gider ik at stå op putte extentions i om morgenen.... hehe

Anmeld

15. november 2009

qp

Eva skriver:

Ser det ikke meget kunstigt ud sådan noget...eller mon det bare er noget af det der gør og så selvfølgelig det man lægger mærke til.

Må jeg spørge hvorfor du vil have syet på?

Har flere veninder der har haft det, dengang det var nyt og meget in(i hvert fald i min omgangskreds.. ) og deres hår var bare smadret da det kunstige blev taget ud...

Knus og god forvandling..

Naah det er jo ægte hår og man ser det ikke - hvis man har den rette farve.

Ja det er fordi jeg for en lille månede siden cuttede mit laaaaaaange hår af og nu savner jeg det viiiildt meget

Anmeld

15. november 2009

Honningblomst

qp skriver:

Naah det er jo ægte hår og man ser det ikke - hvis man har den rette farve.

Ja det er fordi jeg for en lille månede siden cuttede mit laaaaaaange hår af og nu savner jeg det viiiildt meget

Åh for dælen da...kan jeg sørme godt forstå at du gør...øvøv..

Håber du finder det perfekte hår så.. lyder ret spændende...hvor langt skal det være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.