Dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

lulle1985

Majastina skriver:

Nå det var da godt, at du lige så det. Jeg plejer nemlig også at bruge dem og ibuprufen, men det er ikke så godt. Derimod smertestillende med parcetamol er ikke så skadeligt. Jeg håber nu ikke, at du overhovedet får brug for det

det håber jeg heller ikke, men man kan jo aldrig vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

LouiseNielsen

Du må ta op til 2 af gangen 4 gange i døgnet..... Med 6 timers mellemrum!

Da jeg for 3 uger siden blev sparket i maven og havde voldsomme smerter fik jeg afvide af min læge at det måtte man ta i døgnet under graviditeten..... Så tag du det bare helt rolig!

Pernodil er ikke farlige under graviditeten....

Anmeld

15. november 2009

SaNiNa

Du må gerne tage dem du må bare ikke tage ipren, med alle dem som starter med p må tages fik jeg afvide.

jeg levede stor set af smertestillende fra uger 10 og så frem til uger 32 og nicklas har ikke taget skade. du skal bare følge anvisningen på pakkerne eller spøger din læge

Anmeld

15. november 2009

frk andreasen

jeg har også dårlig samvittihed når jeg tager 2 pinex om aftnen pga bækken smerter og tandpine men min læge og fysioterapeut siger at dem må jeg gerne tage.. det er dem der har sagt det til mig...

kram

tanja 22+0

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Jeg fik altså også at vide af lægevagten at det kunne der intet ske ved overhovedet! Så panodil kan vi gravide heldigvis tage med god samvittighed! Så det synes jeg du skal prøve, for der er sgu nok at have det dårligt over og nok man ikke må/skal osv

Anmeld

15. november 2009

H+S Skjolgborg.

Mini-Terp skriver:

Hej Piger.

Ja som overskriften siger, så har jeg dårlig samvittighed, jeg gik i seng igår med en mega hovedpine, da jeg så vågnede i nat ved at mit hovede var ved og springe, stod jeg op og tog én panodil, jeg havde ellers svoret at jeg aldrig ville tage nogle panodiler i min graviditet.

Nu sidder jeg så her med en dårlig samvittighed overfor "blyp", jeg har nemlig læst om en som tog panodiler for hovedpine, og dagen efter aboterede hun..

Håber i kan berolige mig lidt..

Knus Maria 14+5

Det skal du slet ikke tag så slemt..

Jeg er en af dem der lider af migræne og bare her under den her gravidite har haft 4 migræne anfald nu siden april mdr.

Jeg få så nogle migrænepiller  nu jeg må tag pga jeg er over ½ vejs de andre må jeg ikke tag anden i midten af graviditen.

Udover det må jeg tag 2 panodiler samtid med og gå i seng.

Dog har jeg holdt mig til kun migrænepillerne og nogle timer efter 2 panodiler. ikke alle 3 på en gang..

Jeg er også en af dem der er mod piller når man er gravid.

Men hjælper heller ikke af gå og have det sådan / så dårlig også skader panodiler ikke hvis man bare sjælden tager dem...

Mvh Henriette 34+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.