Dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Bom

Hej Piger.

Ja som overskriften siger, så har jeg dårlig samvittighed, jeg gik i seng igår med en mega hovedpine, da jeg så vågnede i nat ved at mit hovede var ved og springe, stod jeg op og tog én panodil, jeg havde ellers svoret at jeg aldrig ville tage nogle panodiler i min graviditet.

Nu sidder jeg så her med en dårlig samvittighed overfor "blyp", jeg har nemlig læst om en som tog panodiler for hovedpine, og dagen efter aboterede hun..

Håber i kan berolige mig lidt..

Knus Maria 14+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

oo

du må gerne tage panodiler under din graviditet, så bare rolig! Så længe du tager smertestillende med paracetamol så skulle der ikke ske noget som helst.

man skal passe på med at læse for mange "hjemmebryggede videnskabelige tests"

Anmeld

15. november 2009

Dictes mor

Du skal ikke have dårlig samvittighed, jeg har også taget en enkelt panodil, og dem må man gerne spise, er du sikker på det ikke, var ipren din veninde havde taget, dem må man nemlig ikke spise.

Anmeld

15. november 2009

Bare mig..

Hej
Ville lige berolige dig med jeg har taget fire panodiler igår, fordi jeg var rigtig rigtig syg. Og her er der ikke sket noget

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

Jeg har taget både panodil og pencilin inder min graviditet og skal have H1n1 vacc på mandag......og jeg har det skidt med det....men med bihule og kæbebetændelse på én gang...så var det nødvendigt;-( men bebsen har det godt;-).

knus jill

Anmeld

15. november 2009

Ni-ko-li-ne

tag du det bare helt roligt:0) jeg har taget panodil flere gange under min graviditet:0)

Anmeld

15. november 2009

lulle1985

Majastina skriver:

Du skal ikke have dårlig samvittighed, jeg har også taget en enkelt panodil, og dem må man gerne spise, er du sikker på det ikke, var ipren din veninde havde taget, dem må man nemlig ikke spise.

tak for info, for jeg var overhovedet ikke klar over jeg ikke måtte tage ipren da vi som regl ikke bruger andet end dem som smertestillende herhjemmeheldigvis har jeg ikke taget smertestillende endnu, så det beroligere mig noget mere...

kram louise

Anmeld

15. november 2009

Ox.

Jeg fik af vide af min læge, at panodil er den sikreste form for smertestillende du kan tage under graviditet så bare rolig!

Derimod brusetabletter, ipren osv skal man holde sig fra .. men det står oftest også i pakken

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Mini-Terp skriver:

Hej Piger.

Ja som overskriften siger, så har jeg dårlig samvittighed, jeg gik i seng igår med en mega hovedpine, da jeg så vågnede i nat ved at mit hovede var ved og springe, stod jeg op og tog én panodil, jeg havde ellers svoret at jeg aldrig ville tage nogle panodiler i min graviditet.

Nu sidder jeg så her med en dårlig samvittighed overfor "blyp", jeg har nemlig læst om en som tog panodiler for hovedpine, og dagen efter aboterede hun..

Håber i kan berolige mig lidt..

Knus Maria 14+5

Bare rolig, du må gerne tag dem.

Da jeg  ventede Emil var jeg jo meget syg og havde mange smerter, fik nogle smer stillende inden jeg blev gravid som jeg så ikke måtte få under graviditeten så tog bare alm panodil. Jeg begrænsede det så og holdte mig til at tage om aften så jeg kunne sove om natten. Og de sidste 3 mdr af graviditeten var det faktisk 2 panodiller hver aften stort set.

Hende du har hørt om, har ikke været pga det, der tror jeg ikke. kender mange der har taget det.

Anmeld

15. november 2009

Dictes mor

lulle1985 skriver:

tak for info, for jeg var overhovedet ikke klar over jeg ikke måtte tage ipren da vi som regl ikke bruger andet end dem som smertestillende herhjemmeheldigvis har jeg ikke taget smertestillende endnu, så det beroligere mig noget mere...

kram louise

Nå det var da godt, at du lige så det. Jeg plejer nemlig også at bruge dem og ibuprufen, men det er ikke så godt. Derimod smertestillende med parcetamol er ikke så skadeligt. Jeg håber nu ikke, at du overhovedet får brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.