Vil I høre en lille hemmelighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Ni-ko-li-ne

EN PIGE!!!!!

en lille prinsesse!! hvor dejligt!! tillykke smukke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Det troede vi heller ikke, at vi ville, men da vi så lå derinde, så kunne vi ikke dy os alligevel, jeg blev alt alt for nysgerrig.

Jegvar også selv alt alt for nysgerrig. Forstår stadigvæk ikke dem der kan vente i 9 måneder med at vide hvad der gemmer sig der

Anmeld

15. november 2009

MORJESPERSEN

Tillykke

Har selv to dejlige piger...

Anmeld

15. november 2009

msax

IHH hvor fint - og hvor er Dicte et smukt navn. 

Piger er dejlige, ved ikke helt hvorfor men jeg var vildt glad for at jeg fik en pige - følte lidt mere jeg viste hvad jeg havde i vente så. Vi havde valgt ikke at få kønnet af vide, og tror heller ikke jeg vil vide hvad den næste bliver (vi øver os meget på at udvide familien med et - gerne to - medlemmer mere ).

Anmeld

15. november 2009

Barbamama

Majastina skriver:

Hi hi, nu da hele familien har fået det at vide, så kan jeg endelig også fortælle det til jer.

Per og jeg skal have en lille pige, jeps det er sandt en lille pige.

Jeg er meget glad, så får jeg nemlig min helt egen lille hestepige, det er jo bare skønt

Vi tror, at hun skal hedde Dicte, men nu må vi se, om det også passer til hende, når hun en gang kommer til verden,

Juhuuuu en pige mere  hi hi. TILLYKKE med det. Og hvor er det bare et fint navn!!!!

Anmeld

16. november 2009

Karo

Majastina skriver:

Hi hi, nu da hele familien har fået det at vide, så kan jeg endelig også fortælle det til jer.

Per og jeg skal have en lille pige, jeps det er sandt en lille pige.

Jeg er meget glad, så får jeg nemlig min helt egen lille hestepige, det er jo bare skønt

Vi tror, at hun skal hedde Dicte, men nu må vi se, om det også passer til hende, når hun en gang kommer til verden,

Stort tillykke.

Så kunne i ikke holde spændingen alligevel men jeg er helt i samme båd, måtte bare vide hvad det blev.

Anmeld

16. november 2009

Jules

Hvor herligt og sikke et smukt navn hun muligvis får sig

Anmeld

16. november 2009

NaFe

ihhhh stort tillykke med den kommeden lille pige...

Anmeld

16. november 2009

Ida.

Ih hvor skønt du har rigtig noget at glæde dig til (siger moren til to piger...)!!

Tillykke!

/ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.