Vil I høre en lille hemmelighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Dictes mor

Hi hi, nu da hele familien har fået det at vide, så kan jeg endelig også fortælle det til jer.

Per og jeg skal have en lille pige, jeps det er sandt en lille pige.

Jeg er meget glad, så får jeg nemlig min helt egen lille hestepige, det er jo bare skønt

Vi tror, at hun skal hedde Dicte, men nu må vi se, om det også passer til hende, når hun en gang kommer til verden,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Milka

nej hvor dejligt, glæd dig! 

Anmeld

15. november 2009

JustAnotherName

Tillykke med at I nu ved at der gemmer sig en lille pige derinde.
Og ja, GLÆD JER  ....kan jeg vist godt tillade mig at sige, som mor til to tøser selv.

Det bliver ligesom også lidt nemmere at forholde og vænne sig til ideen om et bestemt navn, når man ved hvad man venter - men selvføgelig er det stadig svært at beslutte sig for noget endeligt!
Man er nok sjældent HELT sikker på navnet, før man har sin baby i armene.

Men glæden og længslen bliver jo absolut heller ikke mindre af at vide, hvad kønnet er...vel?! 

Anmeld

15. november 2009

Bondepigen

Tillykke... Piger er dejlige (og det er drenge selvfølgelig

osse)

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Drenge er seje

Tillykke med det, troede ikke i vil vide det

Og er da et vildt sødt navn, vi valgte også Emils navn mens han lå i maven, og skal siges vi ramte MEGET rigtigt

Anmeld

15. november 2009

Dictes mor

suanne85 skriver:

Drenge er seje

Tillykke med det, troede ikke i vil vide det

Og er da et vildt sødt navn, vi valgte også Emils navn mens han lå i maven, og skal siges vi ramte MEGET rigtigt

Det troede vi heller ikke, at vi ville, men da vi så lå derinde, så kunne vi ikke dy os alligevel, jeg blev alt alt for nysgerrig.

Anmeld

15. november 2009

anna-jonas

Nååååå......................Camilla, en lille heste-pige-prinsesse. Stort tillykke...........................det er bare fantastisk.

Knus Mette

Anmeld

15. november 2009

oo

endnu engang havde min x-ray øjne ret STORT TILLYKKE!!! hvor vildt er det lige at tænke på, at du skal have en datter næste år?! (forresten syntes jeg Dicte er uuuuutrolig smukt!)

Anmeld

15. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

Hi hi, nu da hele familien har fået det at vide, så kan jeg endelig også fortælle det til jer.

Per og jeg skal have en lille pige, jeps det er sandt en lille pige.

Jeg er meget glad, så får jeg nemlig min helt egen lille hestepige, det er jo bare skønt

Vi tror, at hun skal hedde Dicte, men nu må vi se, om det også passer til hende, når hun en gang kommer til verden,

Ajjj fantastisk.
Og jeg er hel vild med navnet!

Anmeld

15. november 2009

Dictes mor

Tjuhl skriver:

endnu engang havde min x-ray øjne ret STORT TILLYKKE!!! hvor vildt er det lige at tænke på, at du skal have en datter næste år?! (forresten syntes jeg Dicte er uuuuutrolig smukt!)

Ja du har bare styr på det der, imponerende nok, vi var selv overbeviste om, at det var en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.