Ender med at blive fed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

jo jo, men det er da lidt mærkeligt du ikke er sulten om dagen...

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Karo

suanne85 skriver:

hehe.

Ej seriøst altså, er ved at få pip.

Om dagen er der bare intet der hedder apetit i mig, prøver, men det glider bare ikke ned, fik Frank til at lave havregrød til mig i morges så jeg kunne spise sammen med Emil, og elsker altså havregrød men kunne ikke få det ned.,

Så her om aften så kommer sulten bare og så kan jeg spise en hel ko hvis det skulle være, men er jo ikke sundt på nogen måde, men jeg skal jo have mad på et elelr andet tidspunkt og kan jeg ikke om dagen så må det jo så blive nu jo

Min kære bror købte en honning bombe til mig i dag da vi var ned ei byen og hjælpe ham, og det smager bare mega godt, men efter et par bider hang det mig også ud af munden.... Og de damer det er kage vi snakker om her

Ja jeg er enig med Mette, du lyder gravid.

Jeg havde det faktisk på samme måde en månedes tid omkring uge 12 denne gang. Om dagen spiste jeg ingenting og om aftenen åd jeg som en flodhest.

Kan du ikke gå til din læge og få foretaget en test

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

Karo skriver:

Ja jeg er enig med Mette, du lyder gravid.

Jeg havde det faktisk på samme måde en månedes tid omkring uge 12 denne gang. Om dagen spiste jeg ingenting og om aftenen åd jeg som en flodhest.

Kan du ikke gå til din læge og få foretaget en test

Sidst jeg var gravid ville han først gøre det da jeg havde en test jeg selv havde taget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.