Ender med at blive fed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Vingummien

hehe.

Ej seriøst altså, er ved at få pip.

Om dagen er der bare intet der hedder apetit i mig, prøver, men det glider bare ikke ned, fik Frank til at lave havregrød til mig i morges så jeg kunne spise sammen med Emil, og elsker altså havregrød men kunne ikke få det ned.,

Så her om aften så kommer sulten bare og så kan jeg spise en hel ko hvis det skulle være, men er jo ikke sundt på nogen måde, men jeg skal jo have mad på et elelr andet tidspunkt og kan jeg ikke om dagen så må det jo så blive nu jo

Min kære bror købte en honning bombe til mig i dag da vi var ned ei byen og hjælpe ham, og det smager bare mega godt, men efter et par bider hang det mig også ud af munden.... Og de damer det er kage vi snakker om her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

hehe.

Ej seriøst altså, er ved at få pip.

Om dagen er der bare intet der hedder apetit i mig, prøver, men det glider bare ikke ned, fik Frank til at lave havregrød til mig i morges så jeg kunne spise sammen med Emil, og elsker altså havregrød men kunne ikke få det ned.,

Så her om aften så kommer sulten bare og så kan jeg spise en hel ko hvis det skulle være, men er jo ikke sundt på nogen måde, men jeg skal jo have mad på et elelr andet tidspunkt og kan jeg ikke om dagen så må det jo så blive nu jo

Min kære bror købte en honning bombe til mig i dag da vi var ned ei byen og hjælpe ham, og det smager bare mega godt, men efter et par bider hang det mig også ud af munden.... Og de damer det er kage vi snakker om her

det lyder da lidt underligt.... Har du snakket med din læge om det?

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

michella80 skriver:

det lyder da lidt underligt.... Har du snakket med din læge om det?

Nej, for får jo mad

Anmeld

15. november 2009

anna-jonas

Du lyder gravid, Sus...............

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Du lyder gravid, Sus...............

Ej hehe. Drømte faktisk i nat at jeg var gravid Men har næsten lige haft mens i 2 dage, så det tror jeg nu ikke

Anmeld

15. november 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Ej hehe. Drømte faktisk i nat at jeg var gravid Men har næsten lige haft mens i 2 dage, så det tror jeg nu ikke

Kun i 2 dage??? Det var ikke længe...........

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Kun i 2 dage??? Det var ikke længe...........

Nej men de sidste 2 gange før har der slet ikke været noget, lægen siger at det er fint nok, er nok bare sådan min krop er efter jeg har været gravid og født. For spurgte jo om jeg skulle skifte  piller da der ikke rigtig kom noget. Men det mente han ikke.

Men ville da ha opdaget hvis jeg var gravid

Anmeld

15. november 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Nej men de sidste 2 gange før har der slet ikke været noget, lægen siger at det er fint nok, er nok bare sådan min krop er efter jeg har været gravid og født. For spurgte jo om jeg skulle skifte  piller da der ikke rigtig kom noget. Men det mente han ikke.

Men ville da ha opdaget hvis jeg var gravid

Ikke sikkert................måske du skulle købe en test, for en sikkerheds skyld.

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Ikke sikkert................måske du skulle købe en test, for en sikkerheds skyld.

Lige før, du giver mig jo dårlige nerver nu

Men har ingen penge til en hehe. Sørgeligt nok, er så fattig vi at der ikke engang er råd til sådan en. Heldigvis får vi penge her i næste uge, så kunne det være jeg skulle det

Anmeld

15. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Nej, for får jo mad

jo jo, men det er da lidt mærkeligt du ikke er sulten om dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.