hvad skal du lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg fik den der H1N1 vaccine i går så jeg har lidt hovedpine i dag, - jeg tror bare mig og Sigrid (katten) skal se en masse Grey's Anatomy og drikke friskpresset appelsinjuice og bage nogle burgerboller..

very nice...

Kan forresten stærkt anbefale den nye tribute-plade til Sebastian! Den er SÅ dejlig!!!! Fantastiske fortolkninger af fantastiske sange! Har tudet mere end en gang og er kun nået til nummer 9 på pladen ud af 14   KØB DEN - HØR DEN!!! Perfekt weekendmusik!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi skal til juleforkost med mødregruppen kl. 15. Det er hele flokken med mænd og børn. Vi har det altid super skægt og det plejer at blive endda særdeles festligt når de små er puttet...

Anmeld

14. november 2009

otlitrom

Vi gør rent og rydder op. Vi får gæster i aften til spisning, hvilket minder mig om at jeg skal have noget ud af fryseren Det skal nok blive hyggeligt, med et par flasker god rødvin og lidt røg. (De ikke-gravide har mange glæder ) Jeg har dog planer om at skulle ned i byen og bruge lidt penge på maler-grej. Jeg mangler nogle nye farver og lærreder at kaste min kreativitet over!

Og Rosa, jeg havde tænkt på at se nærmere på den Sebastian-cd, så det kunne være den også røg i kurven i eftermiddag Tak for "skubbet"!

Anmeld

14. november 2009

Miss BananaHammock

Jeg skal ud og se kæresten spille kamp kl. 14 også skal jeg til julefrokost med klassen iaften. Det skal nok blive spas

Anmeld

14. november 2009

oo

nåååh, vi skal såmænd bare prøve at lave en baby eller to og så kommer min mor og stedfar på uventet besøg liiiige om lidt (eller lidt ventet er det jo så)

Anmeld

14. november 2009

Pia.

INGEN TING... Mine unger er hos deres far og jeg er helt alene hjemme... tror jeg lister over til mine forældre for at se hvad menuen står på der hjemme i aften... elles skal jeg gå en lang tur med hunden i eftermiddag, tage et bad, måske gøre lidt rent (hvis jeg gider) se fjernsyn og slappe af... Nyde stilheden og tænke på mine skønne unger der hygger hos deres far....

Knus Pia.

Anmeld

14. november 2009

Cris

Vi skal prøve at ryde op... Jeg har haft min dreng på 21 måneder hjemme i denne uge for han har været noget syg og jeg har en lille en på 3 uger som hænger på mine boobies hele tiden. At ryde op har været en by i rusland i denne uge og nu føler jeg, som om jeg bor på en hestestald!

Anmeld

14. november 2009

Jordbærpigen

Jeg skal slappe af i dag og nyde ikke at skulle på arbejde Jeg har været nede og købe ny cykel. wuhuu.. og så skal jeg nyde et dejlig varmt fodbad senere og rigtig pleje mine fødder og bare slappe af - måske se en filmb eller lave en baby

Anmeld

14. november 2009

heaven

Vi har været til fødselsdag hos en venindes pige, der bliver 2 her i formiddag.... lige nu slapper jeg den på sofaen mens sønnen sover til middag... senere skal vi op til mine svigerforældre og spise lækker bøf mm og have et dejligt glas vin og måske en lille en til kaffen....

imorgen står den så på kedelig rengøring, tøjvask mm....

Jannie

Anmeld

14. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

min plan om at komme hjem og træne efter julegaveindkøbet er gået lidt i vasken. Er kommet til at sætte mig i sofaen med baby.dk på skødet og fjernsynet tændt

Har lovet mig selv at tage mig sammen inden det bliver mørkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.