hvad skal du lave i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Daniel skal til noget firma halløj hele dagen og aftenen så jeg skal være helt alene hjemme... Skal finde ud af hvad jeg skal lave så vil lige se om jeg kan få nogle gode tips

overvejer at tage ud og købe lidt julegaver, træne lidt når jeg kommer hjem, langt bad og tage mig god tid til at smøre mig ind bagefter. og så skal jeg nok bare slappe af!

nogen der har et bedre forslag til mig? eller supplerende forslag?

Hvad skal du lave i dag?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Daniel skal til noget firma halløj hele dagen og aftenen så jeg skal være helt alene hjemme... Skal finde ud af hvad jeg skal lave så vil lige se om jeg kan få nogle gode tips

overvejer at tage ud og købe lidt julegaver, træne lidt når jeg kommer hjem, langt bad og tage mig god tid til at smøre mig ind bagefter. og så skal jeg nok bare slappe af!

Hvad skal du lave i dag?

Knus Caroline

JEG SKAL I DET NYE STORE IKEA I ODENSE.... WEEEE...

Anmeld

14. november 2009

missKat

Synes det lyder som en rigtig dejlig dag, du har planlagt Caroline 

hold du bare fast i den 

Jeg skal passe på mig selv og lille fisen inde i mave, så jeg er bundet til sofaen og sengen  Så jeg håber at der kommer noget godt i tv og ser frem til at kæresten kommer hjem fra døgnvagt kl 16  Så er der igen en at sludre med 

i aften tror jeg bare vi skal hygge med en film og være kærester, inden en aftenvagt kalder på Michael i morgen.

ha en dejlig dag

Karina

Anmeld

14. november 2009

Moar'en

Jeg skal ryde lidt op og pakke. Manden er ude og male i huset sammen med min veninde og min storebror. Når de så kommer hjem skal vi have lidt go' mad og så se træningslandskamp i aften med en enkel og og nacho, så det bliver hyggeligt.

Anmeld

14. november 2009

TbCp

Her om lidt tager vi et smut op i centrum.
Vi skal slentre lidt igennem gågaderne, på café og have kaffe og kage, videre ud i gågaden og se om der mon ikke skulle være et sted vi kunne købe brændte mandler
Resten af dagen står bare på hygge hjemme... vil dog se om jeg kan lokke min mand til at spise aftensmad hos mine forældre

Anmeld

14. november 2009

Rikkemor89

Lyder som en dejlig dag du skal (:

Jeg skal fejre min 20års fødsesldag med familie & venner (:

& så er der kun 5 mdr til jeg skal føde (:

Anmeld

14. november 2009

MaleneG

Herhjemme står den på den sædvanlige rengøring, og tøjvask.

Hvorfor valgte jeg dog også sorte møbler?

Ellers så skal jeg passe de kommende oldeforældre's vovse, og gå en god tur med den. ellers så bliver det bare lidt afslapning, og hygge foran tosse kassen

Anmeld

14. november 2009

Mor.sander

Vi skal køre flyttelæs  hele dagen i dag og i morgen med

Anmeld

14. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneG skriver:

Herhjemme står den på den sædvanlige rengøring, og tøjvask.

Hvorfor valgte jeg dog også sorte møbler?

Ellers så skal jeg passe de kommende oldeforældre's vovse, og gå en god tur med den. ellers så bliver det bare lidt afslapning, og hygge foran tosse kassen

så passer du lige på at du ikke falder når du skal gå med hunden igen, ikke!?

Anmeld

14. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

Hvad skal du lave i dag?

Knus Caroline

Hejsa
Julegaver ville da være en skøn ting at få ordnet
-Jeg er færdig.. Og dog, Astrid mangler lige én gave mere.

Lyder som om du rigtig har forstand på det med at nyde livet, sådan med laangt varmt bad og en god gang indsmørrelse bagefter..

Astrid og jeg skal ind til en veninde her i eftermiddag, som skal tage billeder af både Astrid og mig hvor jeg skal have valgt et julekort billede. Og nok også lige lidt til væggene derhjemme Glæder mig helt vildt..

Håber du får nydt dagen,
knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.