Øhhmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Miamaja

ja, der er ikke meget variation eller saerligt meget af det. men nogle af de solvfarvede traer synes jeg er fine. jeg kan godt lide det enkle look og at der ikke er for meget halloj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHA...viste dem lige til Daniel og sagde "se lige det pæne julepynt de har i Ilva i år"

Han så liiiiidt mærkelig ud i hovedet, men jeg kunne ikke holde masken og brød altså sammen af grin!

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

HAHAHA...viste dem lige til Daniel og sagde "se lige det pæne julepynt de har i Ilva i år"

Han så liiiiidt mærkelig ud i hovedet, men jeg kunne ikke holde masken og brød altså sammen af grin!

Hahahaha

Anmeld

13. november 2009

Ranarupta

Synes, at de er yyyyndige 

Så bliver det rigtigt jul i hver en krinkelkrog af det lille hjem 

(Helt ærligt! Hvad har designeren tænkt sig? Det er alt for morsomt!)

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Ranarupta skriver:

Synes, at de er yyyyndige 

Så bliver det rigtigt jul i hver en krinkelkrog af det lille hjem 

(Helt ærligt! Hvad har designeren tænkt sig? Det er alt for morsomt!)

Hahahaha Ja det må man da sige

Anmeld

14. november 2009

mariamiss6

Tjuhl skriver:

ak ja, the buttplug-juletræ endelig kan man ønske sig sexlegetøj uden svigermor ved hvad hun i virkeligheden giver

Oh my god, lige nøjagtig butt plug var det aller første der stod på min lystavle da jeg så de sager dér.... tænk at de tør sælge det som julepynt hahahahaha.....

forestil jer lige alle de stakkels små teenagere der går rundt og er tvunget til at sætte det på hylderne OG se seriøse ud samtidig....

Anmeld

14. november 2009

mariamiss6

Miamaja skriver:

ja, der er ikke meget variation eller saerligt meget af det. men nogle af de solvfarvede traer synes jeg er fine. jeg kan godt lide det enkle look og at der ikke er for meget halloj

åh nej kan du slet ikke se hvad det ligner, mest af alt....i hvert fald de første mange stykker heheheheh....

Oh my god det er altså alt for sjovt det her julepynt.... tror alligevel det lykkedes at finde julestemningen i år.. men det er fandme også på tide, så det er meget godt heheheheh....

jeg kan slet ikke holde op med at grine af det pynt altså....

Anmeld

14. november 2009

CarinaSB

Hun må have tænkt på at lille juleaften falder på en onsdag

Anmeld

14. november 2009

ivfmarie

CarinaSD skriver:

Hun må have tænkt på at lille juleaften falder på en onsdag

Klasse!!

Anmeld

14. november 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

ak ja, the buttplug-juletræ endelig kan man ønske sig sexlegetøj uden svigermor ved hvad hun i virkeligheden giver

LOL!!!!!! TRILLER AF GRIN... DEN VAR SGU GO!!!!

LENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.