Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i set Ilvas julepynt/juletræer i år
http://www.ilva.dk/afdeling/havemoebler/237/juletraeer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm... må indrømme jeg ikke synes der er meget jul over det.... koldt og hårdt tænkter jeg bare! Slet ikke noget hyggelig juleagtigt... arj, de træer kommer aldrig indenfor i mit hjem!
ak ja, the buttplug-juletræ endelig kan man ønske sig sexlegetøj uden svigermor ved hvad hun i virkeligheden giver
øhhhh - jo!!!! de er godt nok anderledes.... de ligner " noget helt andet" end juletræer, efter min mening.....
Jannie
FrkT skriver: Hmm... må indrømme jeg ikke synes der er meget jul over det.... koldt og hårdt tænkter jeg bare! Slet ikke noget hyggelig juleagtigt... arj, de træer kommer aldrig indenfor i mit hjem!
Jeg tænker mere på noget der burde ligge i natbordsskuffen
Tjuhl skriver: ak ja, the buttplug-juletræ endelig kan man ønske sig sexlegetøj uden svigermor ved hvad hun i virkeligheden giver
Hahhaha
Butt p.... *host host* Nå men måske man skulle købe en for en sikkerheds skyld. Så hvis barnet ved en fejl skulle finde ens dildo kunne man jo bare sige 'hmmm...nå da da vi har vist glemt at pakke al julepynten ned!' Haha!
hehe, jeg tænker lige nøjagtig det samme.....
TbCp skriver: Jeg tænker mere på noget der burde ligge i natbordsskuffen
Hehe, ja det kunne det jo egentlig også ligne.... men tænker i hvert fald ikke JUL når jeg ser dem
Ja juletræ er i hvert fald ikke det første man lige tænker... hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128