Øhhmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. november 2009

TbCp

Har i set Ilvas julepynt/juletræer i år

http://www.ilva.dk/afdeling/havemoebler/237/juletraeer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

FrkT

Hmm... må indrømme jeg ikke synes der er meget jul over det.... koldt og hårdt tænkter jeg bare! Slet ikke noget hyggelig juleagtigt... arj, de træer kommer aldrig indenfor i mit hjem!

Anmeld

13. november 2009

oo

ak ja, the buttplug-juletræ endelig kan man ønske sig sexlegetøj uden svigermor ved hvad hun i virkeligheden giver

Anmeld

13. november 2009

heaven

øhhhh - jo!!!! de er godt nok anderledes.... de ligner " noget helt andet" end juletræer, efter min mening.....

Jannie

Anmeld

13. november 2009

TbCp

FrkT skriver:

Hmm... må indrømme jeg ikke synes der er meget jul over det.... koldt og hårdt tænkter jeg bare! Slet ikke noget hyggelig juleagtigt... arj, de træer kommer aldrig indenfor i mit hjem!

Jeg tænker mere på noget der burde ligge i natbordsskuffen

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

ak ja, the buttplug-juletræ endelig kan man ønske sig sexlegetøj uden svigermor ved hvad hun i virkeligheden giver

Hahhaha

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Butt p.... *host host* Nå men måske man skulle købe en for en sikkerheds skyld. Så hvis barnet ved en fejl skulle finde ens dildo kunne man jo bare sige 'hmmm...nå da da vi har vist glemt at pakke al julepynten ned!' Haha!

Anmeld

13. november 2009

heaven

Tjuhl skriver:

hehe, jeg tænker lige nøjagtig det samme.....

Anmeld

13. november 2009

FrkT

TbCp skriver:

Jeg tænker mere på noget der burde ligge i natbordsskuffen

Hehe, ja det kunne det jo egentlig også ligne.... men tænker i hvert fald ikke JUL når jeg ser dem

Anmeld

13. november 2009

NaFe

Ja juletræ er i hvert fald ikke det første man lige tænker... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.