er det plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

luckas-mor

Anonym skriver:

Når ens mave egentlig ikke gør ondt, men hvis man trykker på den gør det ret ondt. og føles hårdere end normalt??

ja plukkeveer kan der sagtens være,

jeg har rigtig grove plukkeveer engang i mellem;S

det er blevet oftere her på det sidste og de gør ondt, men ikke udholdigt ondt, jeg kan bar mærke dem  , men det er jo forskelligt fra person til person om de kan mærke dem eller ikke kan tror jeg.

jeg er så i 27. uge nu og det kan godt mærkes på pl.veerne i forhold til før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Mist

Anonym skriver:

De er slet ikke reglmæssige, synes bare det vare lang tid før det går væk igen... Har stadig 6 uger til termin....

Hjælper hvis jeg ligger mig ned og slapper af, er sikkert ikke noget særligt, blev bare lige lidt nervøs for folk siger det ikke skal gøre ondt...

Har det på samme måde.. Jeg har os rigtig mange plukkeveer, nogle gange blandet med veer, og jeg har næsten ikke bevæge min mave når den trækker sig sammen.. av av av.

Jeg har os 6 uger til termin.. Jeg har snakkede med min Fødegang og de har bare bedt mig holde øje med tiden.. Nu er min livmoderhals os forkortet så derfor skal jeg være ekstra opmærksom..

Men ellers er det meget normalt med plukkeveer. Nogle mærker dem andre gør ikke..Nogle af mine plukkeveer gør ikke ondt men andre der knækker jeg sammen af smerte.. Men det er heldigvis stadig uregelmæssige.

bedste råd er og holde dig i ro, og er der 10 min mellem dem så ring til fødegangen og hør nærmere..

Held og Lykke

Maria.

Anmeld

14. november 2009

Anonym trådstarter

Puhh synes jeg bliver ved med at få ondt, har ikke været noget i nat, men i dag har jeg haft utrolig mange menstruations lign smerter, var nede og handle og kunne næsten ikke gå så ondt havde jeg. Især når jeg står eller går. Gør ondt i området omkring navlen og trækker helt ned i lysken...

Er det normalt? puhh synes jeg er noget bekymret i dag...

Anmeld

14. november 2009

prettybutterfly

Anonym skriver:

Puhh synes jeg bliver ved med at få ondt, har ikke været noget i nat, men i dag har jeg haft utrolig mange menstruations lign smerter, var nede og handle og kunne næsten ikke gå så ondt havde jeg. Især når jeg står eller går. Gør ondt i området omkring navlen og trækker helt ned i lysken...

Er det normalt? puhh synes jeg er noget bekymret i dag...

Jeg håber det er normalt, og tror også det er det. Har nemlig selv mange mens lignende smerter MANGE gange om dagen og har termin om 31 dage. Startede for nok 5 dage siden. Tror altså det er normalt.....

Kh Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.