er det plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Anonym trådstarter

Når ens mave egentlig ikke gør ondt, men hvis man trykker på den gør det ret ondt. og føles hårdere end normalt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

jeps det er plukke veer.... de skal egentlig ikke gøre ondt men livmoderen spænder totalt så maven er hård som sten

Anmeld

13. november 2009

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

jeps det er plukke veer.... de skal egentlig ikke gøre ondt men livmoderen spænder totalt så maven er hård som sten

Gør ret ondt når jeg trykker på maven, eller når jeg går...

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Gør ret ondt når jeg trykker på maven, eller når jeg går...

okay men er de regelmæssige eller er det bare af og til? og hvor langt er du?

Anmeld

13. november 2009

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

okay men er de regelmæssige eller er det bare af og til? og hvor langt er du?

De er slet ikke reglmæssige, synes bare det vare lang tid før det går væk igen... Har stadig 6 uger til termin....

Hjælper hvis jeg ligger mig ned og slapper af, er sikkert ikke noget særligt, blev bare lige lidt nervøs for folk siger det ikke skal gøre ondt...

Anmeld

13. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Ens smertetærskel er også forskellig, så det kan jo sagtens være at du synes det kan gøre lidt ondt. Så længe det ikke er meget!!

Nu ved jeg ikke hvor langt du er, men i sidste uge havde jeg så voldsomme plukkeveer at jordemoderen på fødegangen var i tvivl om hvorvidt jeg var på vej i fødsel. Og de gjorde pænt ondt skulle jeg hilse og sige.

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

De er slet ikke reglmæssige, synes bare det vare lang tid før det går væk igen... Har stadig 6 uger til termin....

Hjælper hvis jeg ligger mig ned og slapper af, er sikkert ikke noget særligt, blev bare lige lidt nervøs for folk siger det ikke skal gøre ondt...

bare sørg for at slappe godt af :0)

Anmeld

13. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nå, skrev mens du postede at der var 6 uger endnu. Så kan de godt begynde at blive mere voldsomme end tidligere.

Hvis du ikke synes du kan holde smerten ud så ring til fødegangen. Men ellers er det nok bare voldsomme plukkeveer fordi din krop er ved at gøre sig klar.

Anmeld

13. november 2009

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Nå, skrev mens du postede at der var 6 uger endnu. Så kan de godt begynde at blive mere voldsomme end tidligere.

Hvis du ikke synes du kan holde smerten ud så ring til fødegangen. Men ellers er det nok bare voldsomme plukkeveer fordi din krop er ved at gøre sig klar.

Okay, så er jeg mere rolig. Gør bare halv ondt når han på samme tid hopper rundt der inde :-D

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Jeg fortalte min læge at jeg fik smertefulde kramper og jag. Det sagde hun kunne være plukkeveer, selvom jeg kun er 14+2. Men ellers har jeg også kun tidligere hørt at de ikke gør ondt før evt. helt til sidst i gaviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.