Jep, så kom det. I tirsdags. I løbet af et par timer gik Kirstine fra super glad til græde ned i kartoflerne og have 39 i feber.
Da hun har astma, har hun har fået tamiflu (i pilleform da det flydende er/var totalt udsolgt). Det har næsten været det værste ved den her omgang at få en syg 5 årig til at sluge hele piller. Det er de der kapsler så de må ikke knuses og blandes op. Hun sad bare og græd ned i hendes lille hånd der knugede de latterlige piller, og nægtede at spise dem fordi nogen havde skrevet med blå tusch på dem, og det ville hun ikke have (det der tryk der er på pillerne). Derudover er hun lige ved at brække sig når de skal ned, og nogen gange kommer de lidt med op igen, så de skal sluges to gange! For søren da det har været rigtig rigtig træls. Nu har hun heldigvis vænnet sig lidt til det, men nu er hun heller ikke så dårlig mere, og kan måske også lidt bedre overskue det hele!!
Hun er nu fint kommet over influenzaen, og det har ikke været værre end en almindelig omgang synes jeg. Hun har virkelig været meget meget sløv, lig bleg, og slet ikke haft appetit. Men vi har hygget foran tv med dyner og set alle 24 afsnit af Nissebanden på Grønland.
I dag har hun leget, og spist så det er jo kanon!! Mikkel og jeg har ikke haft feber, men begge været plaget af sådanne tømrermænds symptomer. Vi har været omtågede, svimle og lidt af enorm kvalme og lidt tynd mave. Men det har ikke været så slemt og overstået i løbet af en dag eller to. Så hvis det bare var det for os, så er det nu godt sluppet synes jeg!
Anmeld