hvad skal jeg gør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Vingummien

Elias"s mor skriver:

tak, og ja han bruger sut men spøtter den ud når han bliver sur, han kan blive mega hisi

Uh ja, en lig din tommeltot meget  blidt der på panden imellem øjenene, det beroligere rigtig meget de små, det hjalp på Emil. Emil spyttede også altid sin sut ud når han blev gal og så vil han færst have den igen når han var færdig med at græde/skrige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

det som om han mærke lige så snart jeg går fra ham,

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Min datter ville også kun sove/hænge ved mig hele tiden de første 1½ månede, og det var rigtig hårdt og fik heller ingenting at spise, men bare husk på det er fordi han gerne vil være dig nær  ...

Hun har stadig hendes dage hvor hun kun vil være ved mig og ingen andre steder, de er så små og uskyldige, og kan ikke forklare hvad det er de helst vil, men jeg sagde bare til mig selv til sidst "Jamen det er jo bare fordi hun føler sig tryg hos mig" ..

Anmeld

13. november 2009

Lise

Hvad med at anskaffe en slynge - i den kan han ligge helt tæt på dig og sove, og du har armene fri

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Lise skriver:

Hvad med at anskaffe en slynge - i den kan han ligge helt tæt på dig og sove, og du har armene fri

Rigtig god idé, det købte jeg også, og har stadig meget glæde af den!

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

Elias"s mor skriver:

det som om han mærke lige så snart jeg går fra ham,

Det kan han også, den alder han har nu er du stdig en del af ham i hans verden, i hænger sammen, går noget tid før han ser sig selv som en person for sig.

Anmeld

13. november 2009

Cris

Ja, hvorfor tror du at allesammen siger, at det er svært med små babier og at man aldrig har tid til sig selv????  Jeg har også haft det sådan og jeg har det samme igen med vores nr2. Sådan er babier. Her hjælper rigtigt meget at bruge en slynge. Jeg kan lave mad og ordne vasketøjet og så nogle ting mens den lille sover i slyngen.

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Lise skriver:

Det var det råd jeg også ville have givet

Anmeld

14. november 2009

Isabeau

Min datter er 2 mdr. på mandag, og jeg kan huske de første par uger; der havde jeg slet ikke lyst til at lægge hende fra mig :p

Det har så bidt mig selv lidt i røven idag, men hun er så småt begyndt at vænne sig til at skal ligge for sig selv og selv falde i søvn. Jeg slukker alt lys, trækker gardinerne fra, ny ble, har spist, bøvset, fået sin sut og så tænder jeg for hendes uro max. 3 gange. Jeg lader hende være alene i ca. 5. min af gangen - trøster hende selvfølgelig, når hun blir´ ked af det, men jeg blir´ ikke ved og tager hende ikke op. Hun får bare sutten igen, hvis hun har mistet den, tænder for uroen og til sidst falder hun i søvn

Jeg har heldigvis min mand som kan hjælpe; når hun er ked af det fx. under middagsmaden, så skiftes vi til og spise, Det fungerer udmærket.

Har du ingen til og hjælpe dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.