Uh kender det.. Det kan være en meget hård tid, er ikke lgie alt man har tid til og kan være så frustrerende at bare vil på wc men med det samme man ligger ungen så skriger han og så stresser man ud på wcet og er ved at falde i sine bukser osv fordi man jo ikke ønsker de skriger.
Jeg fandt selv en løsning på det som virkede for os, er godt du søger en masse råd men prøv dig frem med dine egne også da det tit er det der virker bedst. Men jeg vil fortælle hvad jeg gjorde.
Først slog jeg mig 10 gange i hovedet
og tænkte at er det mit bad der skal udsættes en dag eller sådan, jamen så må jeg leve ud for det og leve på hans primisser. Om natten sov han på min mave, det gjorde han til han var 4 mdr så kom han ned ved siden af, og det passede med at når han så skulle have mad osv om natten jamen så kunne jeg jo lige gå på wc imens, om dagen vænnede jeg ham til at sove i sin lift ved simpelhen at gå en tur med ham til han faldt i søvn i den så kunne jeg efter det bare ligge ham til at sove i den indenfor også, ellers også lå han på mig og sov imens jeg sad i sofaen og så tv eller selv tog en lille en på øjet.
Da han var helt lille levede jeg hans liv hvis man kan sige det sådan, når han sov sov jeg også eller bare slappede helt af, når han var vågen gav jeg ham mad, ryddede op imens han lå og hyggede på et tæppe ellers sådan, og gjorde alt for at snakke til ham så han ikke troede jeg var væk.
Da han var 6 mdr fik han sit eget værelse og har sovet der siden og sover 12 timer om natten.
Fra vores seng til sin egen gjorde vi sådan at han når han kom i seng om aften startede han i sin seng og når han vågnede om natten kom han over og lå ved siden af mig og så lidt efter lidt var det slet ikke nødvendig han kom over til mig mere.
Det vigtigste du skal huske er at du også hviler når han gør, kan han mærke du er stresset bliver det værre, ikke at jeg siger du er stresset, men puha kan huske jeg selv blev det nogle dage og kunne virkelig se hvvor meget det havde indvirkning på ham når jeg var det.
Hvis du er alene mor, har ikke lige tjekket din profil, men hvis du er det, så se om du har nogen i familien der evt kan gå en tur med ham en gang om ugen eller sådan så du får koblet helt fra.
Pøj pøj med det
Anmeld