Nakkefoldscanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

bonnie81

hej

tillykke med graviditeten

jeg bor også i birkerød men skal føde på hillerød.

jeg var hos lægen og få lavet en vandrejournal og efter det fik jeg et brev fra hillerød omkring nakkefold og jordmor

hilsen karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

CamillaSoefelt

Tusind tak til Jer alle.. Marikka, blev lige lidt extra lettet efter dine ord.. Tusind tak for det...;0)

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Hej Karina..

Hvor I birkerød bor du? Hvis man må spørge.. Og hvor langt er du henne?

Jeg havde osse valget mellem Hillerød og Herlev, men valgte Herlev..

Anmeld

13. november 2009

bonnie81

CamillaSoefelt skriver:

Hej Karina..

Hvor I birkerød bor du? Hvis man må spørge.. Og hvor langt er du henne?

Jeg havde osse valget mellem Hillerød og Herlev, men valgte Herlev..

hej igen

det må du godt

jeg bor på byagervej

og er 14+4 i dag.

hvor bor du henne?

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Byagervej, hm det siger mig et eller andet.. Men kan ikke helt stedbestemme det? Jeg bor på Vandtårnsvej..

Anmeld

13. november 2009

bonnie81

CamillaSoefelt skriver:

Byagervej, hm det siger mig et eller andet.. Men kan ikke helt stedbestemme det? Jeg bor på Vandtårnsvej..

det er ik ret langt fra bygervej.

hvis du kommer fra vandtånsvej ned til super bedst så er de byagervej du har på din venstre håndd 

Anmeld

13. november 2009

Ranarupta

CamillaSoefelt skriver:

Ranarupta; Kan se du er lidt længere henne end mig, men ikke meget.. Hvordan med smerter i underlivet? Har du haft det? Ligesom hvis man sådan er ved at få sin mens? Jeg har haft det nogen enkelte dage nemlig.. Og har det igen igen, men har samtidig bare sådan en dum følelse af at alt ikke er som det skal være.. ( Det skal lige siges at jeg i sommers aborterede i 8. uge, så er derfor nok extra bange ).. Men jeg har tid til ultralydsscanning hos min gyn på mandag, skal jeg bare trække vejret dybt og vente pænt?

Ja, jeg har også de smerter og så vidt jeg kan læse mig frem til, er det ligamentsmerter. Dvs. at de bånd, livmoderen "hænger" i, skal give sig, når livmoderen vokser. 

Jeg har haft dem i nogle uger nu, og det skulle være helt normalt. Men når du tidligere har aborteret, så kan jeg godt forstå, at du er ekstra opmærksom og bange.

Hvis din egen læge ikke gav dig nr. til den afdeling, hvor du skal bestille tid til de to undersøgelser, så kan jeg sagtens give dig det. Det eneste, du skal vide, er din terminsdato og den har du 

Umiddelbart vil jeg sige, at hvis du føler, at der er noget galt, så skal du ringe til vagtlægen. Men hvis det "bare" er den samme generelle frygt, som jeg går med, så tror jeg, at jeg ville vente... 

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Aha.. nu ved jeg hvor det er.. Det var sku da skægt at man lige sku møde en der bor SÅ tæt på.. Hvornår er du sat til?

Anmeld

13. november 2009

bonnie81

CamillaSoefelt skriver:

Aha.. nu ved jeg hvor det er.. Det var sku da skægt at man lige sku møde en der bor SÅ tæt på.. Hvornår er du sat til?

ja det er ret sjovt

jeg er sat til d.10 maj hvad med dig??

glæder mig rigtig meget kan næsten ik vente.

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Ej hvor er det sjovt, 10maj det er lige præcis på min fødselsdag ;0)

Jeg er sat til den 1/7-2010..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.