CamillaSoefelt skriver:
Ranarupta; Kan se du er lidt længere henne end mig, men ikke meget.. Hvordan med smerter i underlivet? Har du haft det? Ligesom hvis man sådan er ved at få sin mens? Jeg har haft det nogen enkelte dage nemlig.. Og har det igen igen, men har samtidig bare sådan en dum følelse af at alt ikke er som det skal være.. ( Det skal lige siges at jeg i sommers aborterede i 8. uge, så er derfor nok extra bange ).. Men jeg har tid til ultralydsscanning hos min gyn på mandag, skal jeg bare trække vejret dybt og vente pænt?
Ja, jeg har også de smerter og så vidt jeg kan læse mig frem til, er det ligamentsmerter. Dvs. at de bånd, livmoderen "hænger" i, skal give sig, når livmoderen vokser.
Jeg har haft dem i nogle uger nu, og det skulle være helt normalt. Men når du tidligere har aborteret, så kan jeg godt forstå, at du er ekstra opmærksom og bange.
Hvis din egen læge ikke gav dig nr. til den afdeling, hvor du skal bestille tid til de to undersøgelser, så kan jeg sagtens give dig det. Det eneste, du skal vide, er din terminsdato og den har du 
Umiddelbart vil jeg sige, at hvis du føler, at der er noget galt, så skal du ringe til vagtlægen. Men hvis det "bare" er den samme generelle frygt, som jeg går med, så tror jeg, at jeg ville vente...

Anmeld