Nakkefoldscanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. november 2009

CamillaSoefelt

Hej alle..

Får man brev med tid til nakkefoldscanning eller skal man selv ringe og bestille tiden?

Mvh Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

LinLin

I Århus får man bare et brev...

Anmeld

13. november 2009

Ranarupta

Hej, 

Det er noget, man selv skal gøre. (Det siger min egen læge i hvert fald.) Har du været v. din egen læge? For det var derfra, jeg fik brochure dertil. 

Jeg bestilte tid igår til NF-scanning og Doubletest. 

http://www.glostruphospital.dk/menu/Afdelinger/Graviditet/Graviditet/Nakkefoldsscanning.htm#Nakkefold

/Ranarupta 8+4

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Tusind tak til Jer begge.. Gadvide hvad så der sker når man bor i Birkerød? Skal føde på Herlev, når den tid altså kommer..

Hilsen Camilla 7+1

Anmeld

13. november 2009

Ranarupta

Selv tak.

Skal også føde på Herlev  De skulle være helt fine.

Har du været ved egen læge endnu?

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Ranarupta; Kan se du er lidt længere henne end mig, men ikke meget.. Hvordan med smerter i underlivet? Har du haft det? Ligesom hvis man sådan er ved at få sin mens? Jeg har haft det nogen enkelte dage nemlig.. Og har det igen igen, men har samtidig bare sådan en dum følelse af at alt ikke er som det skal være.. ( Det skal lige siges at jeg i sommers aborterede i 8. uge, så er derfor nok extra bange ).. Men jeg har tid til ultralydsscanning hos min gyn på mandag, skal jeg bare trække vejret dybt og vente pænt?

Anmeld

13. november 2009

CamillaSoefelt

Ja var ved egen læge igår og fik lavet vandrejournal. Hvad med dig? Grunden til jeg er øm, kan det være ens blære? Når den er fyldt får du så osse mens smerter? Slet ikke voldsomme, bare svage med ubehagelige..;(?

Anmeld

13. november 2009

Bare mig..

CamillaSoefelt skriver:

Ja var ved egen læge igår og fik lavet vandrejournal. Hvad med dig? Grunden til jeg er øm, kan det være ens blære? Når den er fyldt får du så osse mens smerter? Slet ikke voldsomme, bare svage med ubehagelige..;(?

Jeg fik et brev fra afdelingen af. Men det er godt nok fra Kolding. Der står i mine breve at nogen steder skal man selv ringe. Men prøv da og ring derop og spørg

Lige med dine underlivssmerter, lignende mens smerter. Det havde jeg i nogen uger. Jeg var vildt bange. Men barnet er sundt og raskt, som det ser ud nu.
Jeg fik at vide, at det er fordi der sker så meget lige nu, at det godt kan føles som det. Men du skal selvf. ikke have VILDT ondt. jeg fik "bare" at vide, at jeg skulle tjekke om der kom blod, og ellers skulle jeg ikke bekymre mig.

Marikka 14+2 

Anmeld

13. november 2009

luckas-mor

hej

min læge gjorde a jeg fik tilsendt en tid når det var ved a være tid til det

tror nu det er forskelligt fra læge til læge

knus natasch 26+4

Anmeld

13. november 2009

frk andreasen

jeg fik brev et par uger efter  1. læge besøg, med en tid til nf og til md scanningen men det er vist forskelligt fra kommune til kommune, jeg bor i viborg jm skulle jeg selv bestille tid til efter nf scanningen

kram tanja 21+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.