Iiiiih, dejlig tråd
Jul Jul Jul Jul
Det er en smule forskelligt hvordan julen foregår alt efter om jeg er hos min mor eller min far, men de ligner hinanden rigtig meget
Nu tager vi hos min mor hvor jeg ska være med min søster, bror, min mor og hendes kæreste 
Min søster og jeg kommer altid den 22 da det er min lillebrors fødselsdag, så vi er der self. ind til dagen
Den 23. pynter vi altid juletræet, så det er gjort når vi står op
Hele den 24. vader vi rundt, spiller lidt spil, ser lidt fjernsyn, går en dejlig tur og ja.. Bare slapper af, lige ind til klokken 15 (tror jeg) hvor der kommer Disneys Juleshow
Vi ser det hvert år, og det er bare noget der SKAL til 
Så begynder vi jo at lave al maden og jeg bliver endnu mere irriterende end jeg har været hele dagen 
Vi får And med hvide og brunede kartofler, god gammeldags sovs, rødkål og hva der ellers hører til.
Desserten er Ris a'la mande og der er self en mandel i.
Når vi har spist hjælper vi hinanden med at tage af bordet og få ryddet det og så kommer alle pakkerne ind under træet
Wuuuup..
Vi går rundt om juletræet og synger 5-7 sange og slutter af med "nu det jul igen".. Derefter er det gavetid 

Så er det som regel mig og Mads (min lillebror) der finder pakkerne under træet, vi finder en af gangen så vi alle ser hva vi hver især har fået
Vores juleaften
Glæder mig sindsygt!!
Hos min far ligner det rigtig meget, blot med nogle få forskelle..