Overnatte - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Ja, ved nu heller ikke om jeg ikke bare skal vente, synes det er lidt svært ...

Hvis det er så prøv at læse lidt om børn i den alder...tænker på hvordan de forholder sig til at mor er væk, hvilken betydning det kan få at hun ikke er ved dig osv.

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Valle81

Hej piger!

Vi er blevet inviteret til noget juletamtam hos nogle venner lige før juleaften, og det er uden børn da det er en fest, Lilje er på det tidspunkt lidt over 4 måneder, men jeg ved bare ikke om det er lige tidligt nok at få hende passet ved mine forældre med overnatning ..

Hvor gamle var jeres små guldklumper da de overnattede ude første gang?

Første gang er altid svær, og tror aldrig man kan forberede sig på det, men for det meste går det jo altid over al forventning:0)

Har dine forældre passet hende lidt af gangen før?? Ellers vil jeg lade dem have hende alene en gang i mellem bare en halv time mens du handler eller sådan.

Er sikker på det nok skal gå, og husk at de jo selv har haft børn, og de der bestemødre de kan nogle triks.

Dernmæst så lav en aftale med bedsterne om at de ringer hvis der bliver noget, så kan du komme derud og være med hende. Og dernæst så lav en aftale med dig selv om at du ved den opgave kan de godt klare.

Kan ikke huske hvor gammel min datter var da jeg fik passet hende ude, men kan huske jeg havde samme tanker som dig, og blev så overrasket over hvor godt det var gået. Tænkte meget på hende i løbet af aftenen, men lovede mig selv at stole på at de ville kontakte mig hvis der var noget, så det lykkedes mig ikek at ringe eller skrive til mine forældre. Fik en sms hvor der stod hvad de havde lavet og at hun nu sov, og jeg slappede af og nød en god fest:0)

Håber du kan det samme:0)

Christina

Anmeld

13. november 2009

NaFe

Min datter var ca 8 uger da hun overnattede hos min mor. Vi ser hende ca 3-4 gange om ugen, så det er bestemt en person hun kender, og stoler på min mor, så havde slet ingen bekymringer omkring det..og det gik os super...nu sover hun der ca hver anden lørdag...og dre har aldrig været noget...

Anmeld

13. november 2009

SaNiNa

jamen du skal føle efter hos dig selv om du ville kunne lade hende passe. tror din

Nicklas er 5 måneder (idag) og har ikke været passe kun været alene med far i 2 timer

din pige skal nok hygge sig og ved hun ser din mor så tit er det jo heller ikke et nyt ansigt...

Anmeld

13. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min søn var ca. 8 uger, da han blev passet første gang med overnatning. Han var flaskebarn, så det kunne sagtens lade sig gøre.

Min datter var lidt over 4 mdr., da hun blev passet ude første gang med overnatning. Der var jeg lige stoppet med, at amme og hun fik udelukkende flaske.

Der er ingen af dem som har lidt overlast, og de bliver begge passet uden med overnatning engang imellem. Jeg vil dog sige, at første gang, at min søn blev passet havde jeg meget svært ved, at slappe af og nyde aften. Det er blevet meget bedre og jeg har ingen problemer med, at få dem passet.

Du skal bare føle med dig selv, hvad du vil og ikke gøre, hvad andre siger. Det er dig selv der skal have det godt med det

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

14. november 2009

Knudsen

Vi er også inviteret til julefrokost uden børn.. Mine forældre skal passe vores datter på 2½ og Oskar på 3 mdr (4 mdr til dec).. Vi kommer hjem til mine forældre og sover om natten, så jeg kan være der for Oskar når han bliver sulten om natten og næste dag fra om morgenen..

Vi gjorde det på samme måde, da Signe var lille og det har fungeret rigtig godt..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.