Overnatte - Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Ox.

Hej piger!

Vi er blevet inviteret til noget juletamtam hos nogle venner lige før juleaften, og det er uden børn da det er en fest, Lilje er på det tidspunkt lidt over 4 måneder, men jeg ved bare ikke om det er lige tidligt nok at få hende passet ved mine forældre med overnatning ..

Hvor gamle var jeres små guldklumper da de overnattede ude første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Honningblomst

Mine var ældre...omkring et år.

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Eva skriver:

Mine var ældre...omkring et år.

Ja, ved nu heller ikke om jeg ikke bare skal vente, synes det er lidt svært ...

Anmeld

13. november 2009

Rikkemor89

Hej nu er jeg ikk mor endnu, men jeg har snakket med nogen om det fordi a vi nemlig skal til noget 4 mdr efter jeg har født, som er uden børn & der spurgte jeg nemlig om det er for tidligt & nogen mener det, men andre siger oss det er jo op til en selv hvad man synes, jo tidligere jo bedre siger nogen oss.

Anmeld

13. november 2009

MetteT

Kathrine var 5 mdr da hun blev passet med overnatning hos sin farmor og farfar for første gang.. og det gik bare rigtig godt...

Men hun kender dem også utrolig godt, vi ser dem mindst en gang om ugen..

Knus Mette

Anmeld

13. november 2009

@spire

Jeg mener bare du skal gøre hvad du synes er rigtigt.. Vil du rigtig gerne ud til den fest? Så lad hende blive passet..

Jeg er ikke mor endnu, men ved da at der ikke kommer til at gå hverken halve eller hele år før min mor eller faren få lov at passe hende så jeg kan komme ud...!

Anmeld

13. november 2009

Ox.

MetteT skriver:

Kathrine var 5 mdr da hun blev passet med overnatning hos sin farmor og farfar for første gang.. og det gik bare rigtig godt...

Men hun kender dem også utrolig godt, vi ser dem mindst en gang om ugen..

Knus Mette

Jeg er også sammen med min mor 3-4 gange om ugen mindst, da vi bor rigtig tæt på hinanden, og det er også hende der skal passe hende når jeg går igang med arbejde igen (Hun er førtidspensioneret, så hun går hjemme) ...

Så det kan godt være det ikke ville være så slemt igen, synes bare det er så svært, kunne også være jeg bare høre ad, om vi kunne overnatte hos mine forældre, så når jeg kommer hjem er jeg da hos hende ... 

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Jeg har tænkt mig at vente så længe som overhovedet muligt og kun få barnet passet med overnatning når det er absolut nødvendigt indtil barnet er to år. Tror på at de ikke kan forstå at mor og far kommer tilbage. Det er seævfølgelig meget individuelt fra barn til barn og så kan man være nødt til det engang imellem!

Anmeld

13. november 2009

MetteT

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er også sammen med min mor 3-4 gange om ugen mindst, da vi bor rigtig tæt på hinanden, og det er også hende der skal passe hende når jeg går igang med arbejde igen (Hun er førtidspensioneret, så hun går hjemme) ...

Så det kan godt være det ikke ville være så slemt igen, synes bare det er så svært, kunne også være jeg bare høre ad, om vi kunne overnatte hos mine forældre, så når jeg kommer hjem er jeg da hos hende ... 

Ja, det ku da være en mulighed..  Personligt havde jeg det sådan at når hun nu blev passet... Så valgte jeg at ta hele overnatningen med, så jeg ku få lov til at sove længe dagen efter og være lidt sammen med det hold venner vi sov hos, uden børn.. (det er ikke så tit det sker)

Men du ska gøre hva du syns er bedst for dig og dit barn..

Knus Mette

Anmeld

13. november 2009

Mira0911

Sussie&Lilje skriver:

Hej piger!

Vi er blevet inviteret til noget juletamtam hos nogle venner lige før juleaften, og det er uden børn da det er en fest, Lilje er på det tidspunkt lidt over 4 måneder, men jeg ved bare ikke om det er lige tidligt nok at få hende passet ved mine forældre med overnatning ..

Hvor gamle var jeres små guldklumper da de overnattede ude første gang?

Det kommer helt an på dig.. Hvad du føler er bedst..

Første gang Julie blev passet, var hun 3 mdr.. Hun blev passet 5 km fra os af, så vi kunne jo komme med det samme, hvis nu der skulle ske et og andet..

Jeg savnede hende hele aften og natten.. Det var hårdt for mig.. Min kæreste, rørte det slet at hun ikke var hjemme eller noget..

Synes du skal gå efter hvad du føler...

Kram..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.