Fredag d 13 :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

CarinaSB

Caroline86 skriver:

åh nej da.. hvad har du lavet?

puuust!! så gør det ikke ondt

Jeg skulle koge Noah's flasker .. Og da jeg skal til at hælde det kogene vand i den ene flaske vælter den så jeg får vandet over hånden  Taak for det søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

Jeg skulle koge Noah's flasker .. Og da jeg skal til at hælde det kogene vand i den ene flaske vælter den så jeg får vandet over hånden  Taak for det søde

av! Det var da ikke rart...

Så puster jeg lidt mere... hader at brænde mig!

Anmeld

13. november 2009

Stumpen

Den 13. er en dejlig dato -for jeg fødte  min datter på min fødselsdag den 13. juli

Det siger mig intet at det er fredag den 13.. En ganske almindelig dag for mit vedkommende..

Qnus..

Anmeld

13. november 2009

SaNiNa

hihi ja fredag  d. 13 lagde ud med nicklas ville op kl 5 fald heldigvis i søvn igen og manden sov forlænge. vågnede først da vi andre osse skulle op. ups.

og nicklas bliver 5 måneder i dag osse

Anmeld

13. november 2009

otlitrom

jeg har været til eksamen idag, og var ikke så glad ved at det skulle være fredag d. 13.. men jeg bestod, så det er dejligt!! Nu ligger jeg på sofaen under tæppe og her har jeg planer om at blive liggende!

Anmeld

13. november 2009

Leneur

Mine kære søstre er født fredag d. 13. sep. det herrens år 1974, så heller ikke nogen ulykkes- fredag d. 13. for mig. Må også ærligt indrømme at jeg ikke lige har bidt mærke i datoen, før jeg kom på i aften, da jeg har haft travlt med forberedelserne til dåben på søndag..... ;-)

Anmeld

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

jeg har været til eksamen idag, og var ikke så glad ved at det skulle være fredag d. 13.. men jeg bestod, så det er dejligt!! Nu ligger jeg på sofaen under tæppe og her har jeg planer om at blive liggende!

tillykke

Anmeld

13. november 2009

wamse

Har fødselsdag d. 13 (april), så det er da selvfølgelig en total lykkedato

Anmeld

13. november 2009

otlitrom

Caroline86 skriver:

tillykke

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.