Fredag d 13 :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. november 2009

CarinaSB

Puha fik da lige kigget i kalenderen .. og så det var fredag d 13 .. Så trissede jeg da lige tilbage i sengen .. Der sker altid et eller andet for mig den dag ...

er i os blevet i sengen eller har i turde at stå op ??

God weekend til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

TbCp

CarinaSD skriver:

Puha fik da lige kigget i kalenderen .. og så det var fredag d 13 .. Så trissede jeg da lige tilbage i sengen .. Der sker altid et eller andet for mig den dag ...

God weekend til jer

Jeg var nødt til at stå op da der kom unger kl. 7.15.... men kan da godt mærke det er fredag d. 13.
2 stk babyalarmer er løbet tør for stræm og en 3. ter sig underligt.
+ et barn ikke ville sove så fik kun 1/2 times middagspause....

Men nu har jeg snart fri

Anmeld

13. november 2009

LotteGabriella

CarinaSD skriver:

God weekend til jer

hihi må indrømme at tallet 13 er et dejligt tal for mig også selvom det falder på en fredag, da min lillebror er født den 13. maj

Så det betyder ikke noget for mig at det er fredag den 13......det er ligesom en hvilken som helst anden fredag

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Jeg burde være i sengen...er godt nok ikke frisk, men mødre har ikke tid til at være syge, vel?

Og så venter jeg på en super spændende opkald...så kryds lige hvad I kan..

Knus og god weekend til alle...

Eva

Anmeld

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Daniel og jeg har været ude og spise en god frokost sammen og nu ligger vi på hver vores sofa og slapper af

Er lidt småsyg, men det er vist ikke pga. fredag d.13.... Vil dog alligevel sige at jeg er nervøs for alle de ting der stadig kan nå at ske, så jeg passer lidt ekstra på i dag!

Hav en rigtig skøn weekend

Anmeld

13. november 2009

Unalisa

ja jeg sover måske men hvad er der med fredag den 13??  noget special ved den dato?

Anmeld

13. november 2009

CarinaSB

Limya skriver:

ja jeg sover måske men hvad er der med fredag den 13??  noget special ved den dato?

Man har altid sagt at fredag d 13 er en ulykkes dag ... og passer egentlig meget godt .. Jeg er os allerede komme til skade ..

Anmeld

13. november 2009

Unalisa

CarinaSD skriver:

Man har altid sagt at fredag d 13 er en ulykkes dag ... og passer egentlig meget godt .. Jeg er os allerede komme til skade ..

hehehe. hvor sjovt.. tror nu heller ikke på sådan noget øvv at du allerede er kommet til skade

Anmeld

13. november 2009

Lone Jakobsen

har ikke gjort noget specielt for at passe på....krydser bare fingre og håber på det bedste

Anmeld

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

åh nej da.. hvad har du lavet?

puuust!! så gør det ikke ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.