Han var mig utro :( - What to do next.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har ikke læst alle svarene, men kan se at du har fået en del.

Jeg vil ikke give dig gode råd og fortælle dig hvad du skal. Som flere andre sikkert også har nævnt er du nødt til selv at mærke efter hvad der er rigtigt for DIG. Og så kan vi andre have nok så mange erfaringer og gode, velmente råd klar, men det er kun dig/Jer der kan mærke hvad der er rigtigt og forkert for Jer.

Vil bare give dig en kæmpe krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

wamse

Jeg har ikke nogen løsning til dig, da jeg selv har stået i et forhold, hvor alle omkring mig sagde at jeg skulle gå, i stedet for at lytte til mig. Men til sidst da fælk ikke mere bare fortalte mig, hvad jeg skulle gøre, valgte jeg at pakke alt mit skidt og mine børn, og er nu officielt en separaret kvinde Det er altid lettere for os på den anden side at sige hvad en anden burde gøre, men når der er følelser i klemme er valget aldrig nemt. Det eneste jeg kan give dig er et kram herfra, du ved bedst, hvad der er bedst at gøre i dit liv

Pas godt på dig selv i det

Anmeld

13. november 2009

guggle

qp skriver:

Jeg synes at det, at han har hemmeligholdt noget for dig igennem hele jeres forhold vægter mere end det, at han har været dig fysisk utro.

En ting er, at han "handler i gerningsøjeblikket" - (hvilket dog ikke retfærdiggør noget). Men at manden igennem længere tid (ganske rationelt) har skrevet med en anden kvinde bag din ryg synes jeg næsten er 1000 gange værre.

Og ja det kan godt være, at kvinden ikke har "været noget" før den aften - men et eller andet må der have været i luften siden han "bare kan tage over til hende og få sex"?

Han har simpelthen set det som en mulighed, nu når i var uvenner - og det er sgu ikke ok!

Jeg lægger mærke til, at du i denne  tråd kun responderer på det Eva skriver da hun i modsætning til mange af os andre mener man kan komme igennem utroskab? - Jeg formoder at det er fordi du selv gerne vil høre, "at det er okay og man godt kan komme igennem det"?

Men du er altså nødt til, at forholde dig til facts selv om det gør pisse hamrende ondt.

Nogle mennesker kommer igennem utroskab MEN der er mange måder, at være utro på! - Jeg tror enhver ville have nemmere ved, at tilgive en mand der havde været utro til julefrokosten fremfor en mand der igennem længere tid har skrevet frække sms'er med en kvinde som han så springer på lige så snart han bliver uvenner med kæresten. Han har udmærket godt vidst hvad han har gjort da der nok ligger en del tanker og overvejelser bag, idet det har stået på igennem længere tid.

Jeg synes ikke du er tjent med sådan en løgnagtig stodder og slet ikke nu når der er en lille på vej ind i jeres liv. Ja han fortryder og er ked af det - men som Malou skriver HAN BLEV OPDAGET!! Jeg tror ikke du ville få dette at vide hvis det ikke var fordi du selv opdagede det - en mand der kan finde på, at skrive hemmelige sms'er bag din ryg i så lang tid er IKKE ÆRLIG! Og jeg er sgu ked af, at sige det men jeg tror, at han havde fortsat med, at se hende den anden hvis det ikke var fordi du opdagede det.  

Han har jo mistet hende den anden kvinde nu - så enten har han dig eller også har han ingenting, hvad tror du selv han foretrækker?

Tænk dig rigtig godt om og forsøg og forhold dig til fakta.

/qp

Enig....Det er ikke et par enkelte sms'er, men over lang til... og så det at du er højgravid..... Er dybt chokkeret!!! Synes godt nok den er ekstrem grov...

Kære Ano...

Er total ked på dine vegne og kan godt forstå hvis du alligevel forsøger at få jeres forhold til at køre. At stå højgravid og vide at man er alene igennem alt hvis man dropper ham, er en næsten umulig opgave og kæft hvor må det gøre ondt.....

Men som Eva også skriver, verden er ikke altid sort/hvid - Vil dog mene at han godt kunne trænge til at blive smidt for porten. Hvis han elsker dig nok, vil han kæmpe for at få dig tilbage.....og så tror jeg altså det er lettere at tilgive + at han får en lærestreg. Synes det at du imiddelbart tilgiver, er for nemt....Så gør han det måske igen, for det gik jo alligevel....

Men du kender ham bedst og det er dig der venter hans barn. Men held og lykke med det hele!

Anmeld

13. november 2009

sarahb

jeg finder mig ikke i utro skab og vil ikke føle mig så skuffet, ligegyldig og så lidt værd på nogen måde... Og vil slet ikk synke så lavt at tilgive at han har smidt en fuldstændig ud af hoved, ligge og hugge i en anden uden at skænke en en tanke, skjule det, og lyve og bedrage.. ALDRIG... jeg ville være ligeglad med hvad vi havde sammen, det har han smidt af h. til da han tog sit valg..
Jeg ville aldrig glemme det og klantre han for det konstant så det vil ikke blive til noget godt. DET ER VIRKELIG ET TILLIDSBRUD der næppe kan oprettes i mine øjne.. FØJ!! jeg ville tænke over det hver gang man så skændes og havde sex..

Jeg håber du finder ud af hva der er bedst for dig, og hva duføler du kan leve med..
sender dig et stort

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

qp skriver:

Jeg synes at det, at han har hemmeligholdt noget for dig igennem hele jeres forhold vægter mere end det, at han har været dig fysisk utro.

En ting er, at han "handler i gerningsøjeblikket" - (hvilket dog ikke retfærdiggør noget). Men at manden igennem længere tid (ganske rationelt) har skrevet med en anden kvinde bag din ryg synes jeg næsten er 1000 gange værre.

Og ja det kan godt være, at kvinden ikke har "været noget" før den aften - men et eller andet må der have været i luften siden han "bare kan tage over til hende og få sex"?

Han har simpelthen set det som en mulighed, nu når i var uvenner - og det er sgu ikke ok!

Jeg lægger mærke til, at du i denne  tråd kun responderer på det Eva skriver da hun i modsætning til mange af os andre mener man kan komme igennem utroskab? - Jeg formoder at det er fordi du selv gerne vil høre, "at det er okay og man godt kan komme igennem det"?

Men du er altså nødt til, at forholde dig til facts selv om det gør pisse hamrende ondt.

Nogle mennesker kommer igennem utroskab MEN der er mange måder, at være utro på! - Jeg tror enhver ville have nemmere ved, at tilgive en mand der havde været utro til julefrokosten fremfor en mand der igennem længere tid har skrevet frække sms'er med en kvinde som han så springer på lige så snart han bliver uvenner med kæresten. Han har udmærket godt vidst hvad han har gjort da der nok ligger en del tanker og overvejelser bag, idet det har stået på igennem længere tid.

Jeg synes ikke du er tjent med sådan en løgnagtig stodder og slet ikke nu når der er en lille på vej ind i jeres liv. Ja han fortryder og er ked af det - men som Malou skriver HAN BLEV OPDAGET!! Jeg tror ikke du ville få dette at vide hvis det ikke var fordi du selv opdagede det - en mand der kan finde på, at skrive hemmelige sms'er bag din ryg i så lang tid er IKKE ÆRLIG! Og jeg er sgu ked af, at sige det men jeg tror, at han havde fortsat med, at se hende den anden hvis det ikke var fordi du opdagede det.  

Han har jo mistet hende den anden kvinde nu - så enten har han dig eller også har han ingenting, hvad tror du selv han foretrækker?

Tænk dig rigtig godt om og forsøg og forhold dig til fakta.

/qp

Kære Ano!

Jeg er meget enig i de citerede ord! Det at han har bedrgaet dig gennem hele jeres forhold, er for mig at se VIRKELIG en deal breaker uden lige!!!
Han siger han er ked af det, men kunne du mærke på ham at han var anderledes? At han havde dårlig samvittighed efter nattens hede eskapader? Jeg kender hverken dig eller ham, men det lyder som om han har løjet for dig og skrevevet til hende og snakket i telefon med hende i smug på arbejdet helt uden dårlig samvittighed og uden at du har kunne mærke noget! Det skræmmer mig og det er noget jeg synes du skal tænke RIGTIG grundigt over! Du kan sagtens vælge at tilgive ham, eller i hvert fald prøve, men faren for at han gør noget lignende igen er der i den grad! Et menneske der kan bedrage på den måde, tror jeg desværre har svært ved at se konsekvenser af sine handlinger, og vil derfor have svært ved at forblive ærlig og tro fremover. Han KAN have lært af det, og det er op til dig at vurdere hvad du tror. Men husk at mærke efter om du vælger at blive, fordi du ikke føler du kan få bedre, klare dig selv eller hvad man nu kan tænke i sådan en situation, men at det ER fordi du virkelig stoler på at han aldrig kunne finde på noget igen!

Et sidste godt råd til ham: Hvis I skal igennem det her, efter løgn, skal ALLE kort på bordet og det kræver 100 procent ærlighed fra hans side omkring ALT! Uanset hvad det er. Når man én gang har ødelagt og misbrugt folks tillid, skal der ikke meget til at nedbryde den endnu engang!

Jeg har virkelig ondt af dig, også derfor mine ord om ham måske virker hårde! Jeg håber virkelig for dig at du får en god fødsel og at du vælger det som er rigtigst for dig

Anmeld

13. november 2009

Miamaja

Her er min mening Jeg ser intet galt i at du vil fortseatte dit forhold til ham paa trods af hans utroskab, men samtidig skal du ogsaa erkende at du aldrig helt kan stole paa ham paa det punkt (og maske andre), og det skal du se i ojenene og acceptere, hvis du gerne 'vil ham'. held og lykke.

Anmeld

13. november 2009

Susan1978

uden at have læst alle andres svar...

så gir jeg lige mit med.. jeg tilgav!  Det var pisse svært, og tilliden fandt jeg først igen et par år efter.

Det er mange år siden.. vi havde været sammen i ca 3 år  og den 18 dec har vi været sammen i 10 år.

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Susan1978 skriver:

uden at have læst alle andres svar...

så gir jeg lige mit med.. jeg tilgav!  Det var pisse svært, og tilliden fandt jeg først igen et par år efter.

Det er mange år siden.. vi havde været sammen i ca 3 år  og den 18 dec har vi været sammen i 10 år.

Tillykke med at du kunne tilgive og komme videre, det er rigtig flot synes jeg! Det må have været benhårdt!

Anmeld

13. november 2009

heaven

Jeg har selv været i denne situation... Jeg havde en kæreste på et tidspunkt, han skrev meget med min søster, og det endte så med at han kørte op til hende, og de havde så sex i bilen...

Min søster skrev så til mig, at de havde været sammen, og det troede jeg slet ikke på overhovedet.. Jeg spurgte min kæreste om det passede, og han flippede ud, og sagde hvad pokker hun havde gang i..

Min søster blev med at skrive til mig, at han havde skrevet og spurgt hende, om han ikke måtte komme med hende i bad, hvor hun havde sagt nej til ham...

Jeg stolede på ham... Vi var sammen i 3½ år, men næh nej, han fik ikke nok... Han blev ved med at være sammen med hende, og hun skrev til mig igen at de havde været sammen...

Jeg fortrød dengang at jeg var blevet hos ham... For det var sandt at de havde været sammen...

Jeg har nu en kæreste, som slet ikke har været heldige med de piger han har været sammen...

Den første havde, de skulle flytte sammen, og hun skrev breve til ham, at hun glædet sig meget til at de skulle til at have deres eget.. Da de skal til at flytte ind, gør hun det forbi med ham...

Den anden kæreste han havde, tog han på fast gerning i at sidde og ride en anden fyr, til noget fest værk i en hal, han stod vagt dengang...

Begge forhold varede ca 3 mdr.. Så han har været rigtig uheldig...

din søster??? som i s-ø-s-t-e-r??det lyder for vanvittigt!! Er hun syg?

Jannie - mundlam, hvordan kunne hun da finde på det!

Til Aon/trådstarter....

Verden er ikke sort-hvid nej... mærk efter hvad der er rigtig for dig. Kan eddermame godt forstå du føler dig svigtet - jeg tror ikke jeg kunne tilgive - men jeg ved det ikke.. du skal i hvert fald gøre op med dig selv om du virkelig KAN kan slippe det - hvis du kommer til at bebrejde ham det hver gang i småskændes mm, så er jeres forhold alligevel fortabt - det vil dræbe jer. Hvis du tilgiver ham, skal du mene det 100%.

Jannie

Anmeld

5. december 2009

miss-samara

Anonym skriver:

Puha.. står i det største dilemma.. Natten til mortens aften opdagede jeg at min kæreste havde været mig utro, ugen før.. En dag hvor vi havde skændtes og jeg så var smuttet hjem til min mor fordi jeg bare ikke ville finde mig i hans opførsel.

Fandt ud af det fordi jeg vågnede underligt nok op på hans tlf, og følte at der var et elelr andet jeg helst ikk sku se i den. Normalt kunne jeg aldrig finde på at gøre sådanne ting, men ja jeg kiggede. Der fandt jeg så utallige beskeder fra en pige, og opkald som var foretaet hver gang han var på arbejde.

Ud fra det hele kunen jeg se at hun ihvertfald ikke vidste at jeg eksisterede!! - Så tog mod til og kontaktede hende om morgenen, og heldigvis villle hun give mig svar istedet for bare at smækek på. Hun kunne så give mig ret i mine anelser.. de havde snakket sammen gennem hele vores forhold.. men det var først blevet "noget" Den lørdag han var taget hjem til hende og det var kun sex fra hendes side.

Jeg brød fuldstændig sammen, for havde jo et elelr andet sted håbet på at jeg ville komme til at stå med en lang næse her og at der ikk var sket noget. Konfronterede ham så med det. selvf benægtede han først, og derefter fik jeg historien. Jeg græd, han græd og jeg råbte. Jeg fik snakket med min mor som var klar på at sætte den elt store flytning igang så jeg bare kunne komme væk derfra. Valgte dog at vente lidt da det jeg mest havde brug for var at få svar på en masse ting, snakket det hele ud.

Og nu står jeg så bare her. Han blir ved med at fortælle mig at han virkelig fortryder, at han nu ved at jeeg betyder alt for ham og han ikke ville kunen leve uden mig..

Det er også fint! hvis det da passer.. for hvad gør man, står og skal føde inden få et par mdr. skal man give ham en chance for at bevise det, elelr bar skride for at undgå at han bar holderm ig for nar? For jeg elsker ham virkelig. Han var jo trods alt en af hovedkomponenterne i in "lille familie" drøm..

Vil gerne høre om råd fra andre som muligvis selv har stået i situationen?! tilgav du? eller skred du med det samme..

Hilsen den ulykkelige

her er stort kram fra mig til dig

jeg vil først sige til dig, at jeg virkelig føler med dig, og står selv i den situation som du står i..

jeg skal føde om 1½måned, og her i den sidste del af min graviditet, har han været meget mistænksom.. han har gjort nogle ting bag min ryg, og jeg ved, at han stadig lyver overfor mig, men hvad det er, ved jeg desværre ikke.. han er begyndt at gå meget ud, og først komme tilbage sent om aftenen.. vi er aldrig sammen, faktisk sover og spiser vi kun sammen, ellers er vi ikke sammen.. jeg er hjemme hver evig eneste dag, mens han er ude.. han siger godt nok hvad han skal, men det er ting han siger at han skal, om og om igen, og det er løgn.. for eksempel i dag, skulle han ud og klippes ved 17.00 tiden, og kl er snart 22.30 og jeg er stadig alene hjemme.. han kommer altid med dårlige undskyldninger for hvorfor han har været væk så længe..

desuden har han en facebook profil, og msn bruger, som jeg ikke må få koden til.. han tager for det meste computeren med sig på toilettet, og det er så der, at han sidder på facebook, og måske hans msn, og hvem han skriver med, ved jeg ikke, men jeg ved at jeg har GOD GRUND til at mistænke! for han logger aldrig på hans profiler nåpr jeg er tilstede...

hans mobil holder han også godt fast på sig, men han sørger altid for at have tømt sin indbakke og sendte beskeder...

jeg elsker ham, og føler ikke at jeg kan undvære ham, jeg er nærmest afhængig af ham på en måde, men man må nogle gange lægge hjertet lidt til side, og tænke fornuftigt, hvad der er bedst for en selv, og specielt os, der venter os snart!

jeg kan ikke sige, om din fyr vil holde på det han lover, men jeg ved, at når først har gjort noget forkert, kan det sagtens friste igen, især hvis vedkommende ikke har fået en hård straf for det.. allerede 3 måneder efter mig og min mands forhold, bustede jeg ham for at gøre noget træls bag min ryg, og han lovede mig at det aldrig ville ske, og at han elskede mig så meget, og ville ikke miste mig, så det ville aldrig gentage sig, men selvfølgelig gentog det sig, og jeg blev ved 4 gange efterfølgende at buste ham i det samme ting som i starten. foruden den ene ting, har jeg også busted ham i andre ting.. derfor er min tillid til min mand gået helt i stykker.

jeg vil bare råde dig til, at hvis du bliver med ham, og at det gentager sig, eller det viser sig at han har gjort noget i skjul eller løjet med noget stort for dig, så ikk giv ham en chance til.

det er selvfølgelig op til dig, vil du kunne leve med at han har været dig utro? vil det blive til skænderier i fremtiden? stoler du på ham? vil din tillid komme igen, eller ikk?

Disse ting ville jeg selv tænke over hvis jeg stod i lige din situation.

stort kram fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.