hvad ser jeres babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Milka

TbCp skriver:

Da Liva var yngre var teletubbies helt klart et hit og ellers alt med dyr.

Lige for tiden er favoritterne Ice age 1, 2, 3, Små Einsteins og Alvin and the chipmunks (som jeg synes er SÅ træls)

Hun er i det hele taget meget optaget når der er tegnefilm og kan sagtens se sådan en hel film og holde koncentrationen, det synes jeg da er helt godt klaret ... og ja det giver lige mor et pusterum

hmm, ting med dyr, det vil jeg da prøve. bøtterne er helt VILDE med min mors kat mango – stakkels dyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

NaFe

Jaa her gider feluca ikke det tv.. Havde ellers købt to jule dvd`er, men det har hun slet ikke tid til a se, hun fiser rundet i hele hytten dagen lang..ja hun sidder faktisk ik stille i 5 min.. Men havde faktisk tænkt på a købe nogle med de teletubbies...dem har de os i juleudgaven...så den skal vi da have..hehe...

Anmeld

13. november 2009

Milka

Feluca09 skriver:

Jaa her gider feluca ikke det tv.. Havde ellers købt to jule dvd`er, men det har hun slet ikke tid til a se, hun fiser rundet i hele hytten dagen lang..ja hun sidder faktisk ik stille i 5 min.. Men havde faktisk tænkt på a købe nogle med de teletubbies...dem har de os i juleudgaven...så den skal vi da have..hehe...

går feluca nu?

Anmeld

13. november 2009

NaFe

Milka skriver:

går feluca nu?

Nej hun går ik selv..hun går rundt  ved a holde fast i ting... Men hun har den der brio skubbevogn som hun traver med gennem hele lejligheden... Er godt nok glad for hun skal i vuggestue på mandag, for den unge har sku fået krudt i røven...puha...

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Lige for tiden er favoritterne Ice age 1, 2, 3, Små Einsteins og Alvin and the chipmunks (som jeg synes er SÅ træls)

Hun er i det hele taget meget optaget når der er tegnefilm og kan sagtens se sådan en hel film og holde koncentrationen, det synes jeg da er helt godt klaret ... og ja det giver lige mor et pusterum

Hvis vi ser animal planet herhjemme, så går Emil helt amok og peger på dyrene osv. Han er helt vilde med elefanter, så går han helt i stå og peger og siger hva det hehe eller retter sagt: A DE

Anmeld

13. november 2009

Ida.

TbCp skriver:

Hehe det lyder ligesom Annika - hun har rigtig mange dvd'er  men de har altså virkelig været min redning mange gange efter hun er blevet storesøster! Og hun kan også sagtens holde koncentrationen til en hel film - så vi ser både Find Nemo, Ice Age, Askepot, Aristocats, Biler, Postmand Per, Kaj og Andrea, Bamses Billedbog, Peter Plys og Pingu - ja vi har mange, jeg ved det

Egentlig er det nok mest os der har brug for afveksling - tror Annika er ligeglad...og jo yngre de er, jo gladere er de jo for det velkendte og gentagelserne

/Ida, der eeeeelsker disney-film

Anmeld

14. november 2009

sarahb

isaac gider slet ikk tv kun når vi putter hvis han er træt.. og så synes han tv2 news jinglen er go.. så er der ro når den er her. ellers leger han konstant... måske jeg skulle prøve en teletubbies film... sådan en må jeg købe..hvor finder man dem henne???

Anmeld

14. november 2009

Vinker

Niklas Emil er totalt forgabt i "Prop og Berta". Han kan se den hele tiden hvis han får lov.... Han kan sidde forstenet op til en halv time.

Anmeld

14. november 2009

JustAnotherName

Ja, som Ida siger, så kan små børn ofte godt lide det velkendte og gentagelserne.
Så forudsigligheden keder ikke dem, sådan som den keder os voksne

Bianca kan godt lide
Teletubbies
Peter Plys og vennerne .....de nyere animerede udgaver af det
De små Einsteins
Bamse og Kylling
Postmand Per
Hun  ELSKER programmer med musik, sang og dans - såsom Børne MGP, Talent, Scenen er din, X-faktor, osv. i dén dur....
Jeg tror hun er THE BIGGEST FAN af "Robot-drengene"  ... det har vi liggende på harddiskoptageren, og kan se det igen og igen og igen, og er såååå facineret af deres dans og bevægelser. Hun står enten helt paralyseret og iagttager dem, eller også hopper hun rundt og prøver at gøre dem kunsten efter ....ser SÅ sødt ud

Og så er "Flugten fra hønsegården" også et helt stort hit lige for tiden.

Anmeld

14. november 2009

Bondepigen

sarahb skriver:

isaac gider slet ikk tv kun når vi putter hvis han er træt.. og så synes han tv2 news jinglen er go..

Hihi, den elsker Emma osse bare... Hun er osse helt vild med hende Sanne fra brobizz reklamen, så griner hun over hele femøren, også når den lyserøde pelsting fra morgenhår kommer... Det har hun elsket lige siden hun var helt lille...men det er da lidt skægt at Isaac osse er helt vild med news jinglen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.