hvad ser jeres babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Milka

jeg parkerer nok bøtterne oftere foran tv'et end jeg egentlig mener godt er, men det giver mig altid et tiltrængt lille pusterum... de er selvfølgelig helt vilde med det : )

jeg har to teletubbies dvd'er (venligtst doneret af karo : )), men det må da være ved at blive lidt forudsigeligt for pigerne at se det samme hver gang.

hvad ser jeres kids? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Nikoline ser faktisk ikke noget kun tilfældigt hvis der er noget som fanger hende.... desuden tror jeg bare hun ville pille ved forstærkeren og PS3én hvis hun skulle se tv... hi hi....

Anmeld

13. november 2009

Karo

Vi har jo rigtigt mange teletubbies dvdér Min sviger mor købte en masse til Marcus så jeg tror han har en 15 forskellige og dem veksler vi lidt imellem. Nu skal det ikke lyde som om han ser meget tv for det gør han ikke, men når vi sætter en teletubbies film på så kommer der store jubel skrig efterfulgt af en masse klappen og dans, også selv om det var den samme han så sidst

Min mor prøvede en dag med en postmand per film hun havde købt, men den fangede ikke rigtigt.

Anmeld

13. november 2009

Milka

Karo skriver:

Vi har jo rigtigt mange teletubbies dvdér Min sviger mor købte en masse til Marcus så jeg tror han har en 15 forskellige og dem veksler vi lidt imellem. Nu skal det ikke lyde som om han ser meget tv for det gør han ikke, men når vi sætter en teletubbies film på så kommer der store jubel skrig efterfulgt af en masse klappen og dans, også selv om det var den samme han så sidst

Min mor prøvede en dag med en postmand per film hun havde købt, men den fangede ikke rigtigt.

bøtterne bliver også vildt glade når jeg sætter det på og hviner og klapper : ) babyer kan jo lide gentagelser og genkendelighed, så måske er det egentlig godt at se det samme igen og igen og igen og igen og igen og 

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

bøtterne bliver også vildt glade når jeg sætter det på og hviner og klapper : ) babyer kan jo lide gentagelser og genkendelighed, så måske er det egentlig godt at se det samme igen og igen og igen og igen og igen og 

hende børnepsykologen Lola, talte om det forleden med putte-rutinen, at der skulle ske det samme og det samme og det samme.... det gav tryghed :0) så jeg tror bestemt my og my synes det er fantastisk!

Anmeld

13. november 2009

Milka

ka-ri-na skriver:

hende børnepsykologen Lola, talte om det forleden med putte-rutinen, at der skulle ske det samme og det samme og det samme.... det gav tryghed :0) så jeg tror bestemt my og my synes det er fantastisk!

my & my – genialt! – hvorfor har jeg ikke selv tænkt på det?

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

my & my – genialt! – hvorfor har jeg ikke selv tænkt på det?

ha ha.... jeg tænkte faktisk på M&M

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

Det er meget forskelligt hvor meget Emil ser tv, han er mere til musik videoer eller bare musik i sig selv. Og så kan han ikke rigtig sættes foran tvet mere da han kunne sidde i en skråstol eller sådan brugte jeg det f.eks når jeg skulle i bad, eller han kunne ligge på et tæppe. Men tror sgu knægten vil blive gal i skralden hvis han skulle sidde stille foran tv eller andre ting det er kun når der skal mad i sækken at han sidder stille hehe

Anmeld

13. november 2009

Jules

Viktor gider ikke rigtig se tv... Jo engang imellem simpsons

Men han elsker at høre musik til gengæld

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Da Liva var yngre var teletubbies helt klart et hit og ellers alt med dyr.

Lige for tiden er favoritterne Ice age 1, 2, 3, Små Einsteins og Alvin and the chipmunks (som jeg synes er SÅ træls)

Hun er i det hele taget meget optaget når der er tegnefilm og kan sagtens se sådan en hel film og holde koncentrationen, det synes jeg da er helt godt klaret ... og ja det giver lige mor et pusterum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.