update - hurtig hjælp ang smerte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

missKat

dorthemus skriver:

Ja, og jeg kan mærke at jeg bliver meget påvirket af alle disse historier...har næsten overvejet at holde en pause med Baby.dk til NF er overstået og jeg forhåbentlig kommer til at høre hjertelyd og se den ligge og sprælle rundt

Min veninde, som også skal med til fødslen, skal med denne gang. Det bliver godt

Pas nu godt på dig selv og din lille baby

ja jeg genoplevede også lige en venindes tragiske historie, da en anden havde en der mindede om...

Så kan udemærket forstå, hvis du holder "fri" indtil efter NF!! (som jo selvfølgelig kommer til at gå som smurt) 

hvor dejligt du deler den første "rigtige" scanning med hende og så den dag det lille smukke væsen, kommer ud til dig!!

jeg lover at passe på mig selv og lille fisen!! Jeg fik mig en forskrækkelse af de helt store, så du kan tro jeg er opmærksom.

glæder mig til at høre fra dig om en lille uge så sprudler du af lykke!

knus Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

missKat

Ansemusen skriver:

Det var godt det gik fint og at du kom i behandling!! Jeg har selv en del smerter, men slet ikke hele tiden, så tror det er normalt. Men tak fordi du informerer, så vi andre kan være opmærksomme på evt. det samme!

Hvordan føltes dine symptomer?

Ja det var godt jeg kom afsted...!

jeg har de samme ligamentsmerter, som du har beskrevet i et af dine indlæg. Og dem er jeg ikke nervøs over (var forundret over dem i starten, hvor alt er nyt, men da JM fortalte hvad det var, så var jeg mere "nårh ok ")

de smerter jeg havde i torsdags var en tyngende fornemmelse. Den gik helt ned i lysken, skambenet og om i ballen. Jeg var sådan helt "tung" i maven og når jeg gik, havde jeg det bedst med at have en hånd under maven, for at lette lidt på det.

Det var virkelig ubehageligt!!

Er lykkelig over jeg ringede på Skejby og ikke slog det hen. Havde ekstrem mange plukveer og når JM bare mærkede på min mave, så krampede min livmoder.... Så hun sagde jeg skulle tage det meget seriøst, ellers kunne det i værste tilfælde, ende med for tidlig fødsel 

Så jeg slapper af her i weekenden på sofaen og holder min behandling!!

Anmeld

14. november 2009

ønskebørn74

missKat skriver:

Hej Piger

her er lige en update på mit indlæg fra i aftes.

Først og fremmest vil jeg sig Jer der rådede mig, til at ringe på fødegangen, en STOR tak!!!!!!!!!!!

Den JM jeg snakkede med, konsulterede en læge og de synes jeg skulle komme ind. Jeg kørte på Skejby og havde det bare rigtig skidt. Da jeg kom derud var de bare rigtig søde, trods de havde rygende travlt. Jeg blev undersøgt og det viste sig, at jeg har en massiv infektion i urinvejene og ud i blodet. Desuden fandt de protein i min urin og mine smerter skyltes at min livmoder krampede af plukveer. Hørte hjertelyd, og den var fin. 

Så efter nogen sene natte timer på Skejby, er jeg nu i behandling og ligger hjemme på sofaen. Har ikke sovet meget i nat, da livmoren har været hård som sten, og hver en bevægelse i senge har gjort afsindigt ondt.

Så har I smerter piger, der er anderledes, så følg Jeres hjerte og ring hellere 1 gang for meget! 

igen TUSIND tak til Jer der var så søde at råde mig til at ringe 

mange taknemmelige tanker

Karina

God bedring søde.. Jeg er så glad for at høre at du har det bedreJeg har tænkt meget på dig... Blærebetændelse er bare øv!!!

Og skulle det være en anden gang

Knus Lene

Anmeld

14. november 2009

missKat

ønskebarn74 skriver:

God bedring søde.. Jeg er så glad for at høre at du har det bedreJeg har tænkt meget på dig... Blærebetændelse er bare øv!!!

Og skulle det være en anden gang

Knus Lene

Hej Lene,

tusind tak skal du have 

jeg var godt nok bange ude på Skejby, da de så alvorlige ud og sagde jeg slog ud på MANGE forskellige bakterier, æggehvide (tænkte jo straks svangerskabsforgiftning) og noget mere. Så tager det bestemt alvorligt, idet hun nævner for tidlig fødsel.

Så nu ligger jeg her og slapper af  

tak for dit råd den anden aften!

rigtig god weekend

Karina

Anmeld

14. november 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

har det bedre nu, har lagt under dynen hele dagen og har slet ikke så mange kramper mere!

håber du har det ok med ryggen?? Har du hørt mere??

knus Karina

hej igen

nej, jeg har en tid d. 23. november, som så lige er blevet rykket til d. 30 så der ved vi mere.... men der er begyndt at komme flere jag i benet.....

dejligt at høre at du har det bedre...

knus

Anmeld

14. november 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

hej igen

nej, jeg har en tid d. 23. november, som så lige er blevet rykket til d. 30 så der ved vi mere.... men der er begyndt at komme flere jag i benet.....

dejligt at høre at du har det bedre...

knus

sikke da noget...

det er jeg ked af at høre!!!

hvordan går det så med at løfte Nicoline?? 

knus

Anmeld

14. november 2009

SaNiNa

hvor var det godt du kom afsted. sider selv med en dum blærebetændelse som bare ikke vil smutte sin vej, og husker tydelig hvir træls det var under graviditeten + du har plukveer så føler med dig.

hvornår har du termin?

Anmeld

14. november 2009

missKat

Sanne og Nicklas skriver:

hvor var det godt du kom afsted. sider selv med en dum blærebetændelse som bare ikke vil smutte sin vej, og husker tydelig hvir træls det var under graviditeten + du har plukveer så føler med dig.

hvornår har du termin?

ja det var det bestemt. Har jo åbenbart gået med den længe 

(har før døjet meget med blærebetændelse, og været igennem mange undersøgelser på sygehuset. Kan ikke mærke når jeg har det og reagerer derfor ikke, før det bliver slemt og jeg reagerer på noget en anden følgevirkning )

jeg er 19+2

Anmeld

14. november 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

sikke da noget...

det er jeg ked af at høre!!!

hvordan går det så med at løfte Nicoline?? 

knus

ikke super godt :0) men heldigvis kan Nikoline kravle meget hurtigt nu, så hun er lidt mere mobil.... hun går sgu også snart :0)

Anmeld

15. november 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

ikke super godt :0) men heldigvis kan Nikoline kravle meget hurtigt nu, så hun er lidt mere mobil.... hun går sgu også snart :0)

Det er da dejligt 

det er så skønt når de begynder at rende rundt på de der små stolper 

jeg håber på det bedste for Jer den. 30.!

håber de finder en løsning der er brugbar for Jer, og at du ikke får flere udstrålingssmerter.

pas godt på dig selv!!

Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.