update - hurtig hjælp ang smerte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. november 2009

missKat

Hej Piger

her er lige en update på mit indlæg fra i aftes.

Først og fremmest vil jeg sig Jer der rådede mig, til at ringe på fødegangen, en STOR tak!!!!!!!!!!!

Den JM jeg snakkede med, konsulterede en læge og de synes jeg skulle komme ind. Jeg kørte på Skejby og havde det bare rigtig skidt. Da jeg kom derud var de bare rigtig søde, trods de havde rygende travlt. Jeg blev undersøgt og det viste sig, at jeg har en massiv infektion i urinvejene og ud i blodet. Desuden fandt de protein i min urin og mine smerter skyltes at min livmoder krampede af plukveer. Hørte hjertelyd, og den var fin. 

Så efter nogen sene natte timer på Skejby, er jeg nu i behandling og ligger hjemme på sofaen. Har ikke sovet meget i nat, da livmoren har været hård som sten, og hver en bevægelse i senge har gjort afsindigt ondt.

Så har I smerter piger, der er anderledes, så følg Jeres hjerte og ring hellere 1 gang for meget! 

igen TUSIND tak til Jer der var så søde at råde mig til at ringe 

mange taknemmelige tanker

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

missKat skriver:

Hej Piger

her er lige en update på mit indlæg fra i aftes.

Først og fremmest vil jeg sig Jer der rådede mig, til at ringe på fødegangen, en STOR tak!!!!!!!!!!!

Den JM jeg snakkede med, konsulterede en læge og de synes jeg skulle komme ind. Jeg kørte på Skejby og havde det bare rigtig skidt. Da jeg kom derud var de bare rigtig søde, trods de havde rygende travlt. Jeg blev undersøgt og det viste sig, at jeg har en massiv infektion i urinvejene og ud i blodet. Desuden fandt de protein i min urin og mine smerter skyltes at min livmoder krampede af plukveer. Hørte hjertelyd, og den var fin. 

Så efter nogen sene natte timer på Skejby, er jeg nu i behandling og ligger hjemme på sofaen. Har ikke sovet meget i nat, da livmoren har været hård som sten, og hver en bevægelse i senge har gjort afsindigt ondt.

Så har I smerter piger, der er anderledes, så følg Jeres hjerte og ring hellere 1 gang for meget! 

igen TUSIND tak til Jer der var så søde at råde mig til at ringe 

mange taknemmelige tanker

Karina

ej din stakkel!!!!! rigtig god bedring, håber det bliver bedre hurtigt!!!

Anmeld

13. november 2009

dorthemus

Puhh altså, det havde jeg ikke set  Glad for at høre at alt er fint og at du har det bedre nu

Kram Dorthe

Anmeld

13. november 2009

missKat

ka-ri-na skriver:

ej din stakkel!!!!! rigtig god bedring, håber det bliver bedre hurtigt!!!

har det bedre nu, har lagt under dynen hele dagen og har slet ikke så mange kramper mere!

håber du har det ok med ryggen?? Har du hørt mere??

knus Karina

Anmeld

13. november 2009

missKat

dorthemus skriver:

Puhh altså, det havde jeg ikke set  Glad for at høre at alt er fint og at du har det bedre nu

Kram Dorthe

tak Dorthe!!

det var også chokerende  jeg var godt nok bange derude da jordemoderen blev alvorlig i blikket. Sat virkelig og tænkte hvad jeg ville gøre af mig selv, hvis ikke der var hjertelyd 

går det bedre med din kvalme??

knus Karina

Anmeld

13. november 2009

dorthemus

missKat skriver:

tak Dorthe!!

det var også chokerende  jeg var godt nok bange derude da jordemoderen blev alvorlig i blikket. Sat virkelig og tænkte hvad jeg ville gøre af mig selv, hvis ikke der var hjertelyd 

går det bedre med din kvalme??

knus Karina

Nej det kan jeg levende forestille mig  Ville selv blive så ulykkelig hvis det var mig eller jeg pludselig mistede babyen

Jeg skal jo til NF på torsdag og det kan da snart ikke gå hurtigt nok..synes der er så mange triste historier herinde med sene SA´er i øjeblikket...GODT det ikke endte sådan med dig

Lidt bedre med kvalmen men ind imellem har jeg nogle hårde dage og aftener...denne her inkl.

Knus Dorthe

Anmeld

13. november 2009

missKat

dorthemus skriver:

Nej det kan jeg levende forestille mig  Ville selv blive så ulykkelig hvis det var mig eller jeg pludselig mistede babyen

Jeg skal jo til NF på torsdag og det kan da snart ikke gå hurtigt nok..synes der er så mange triste historier herinde med sene SA´er i øjeblikket...GODT det ikke endte sådan med dig

Lidt bedre med kvalmen men ind imellem har jeg nogle hårde dage og aftener...denne her inkl.

Knus Dorthe

ja jeg synes også der har været mange triste emner oppe de sidste dage, og det gjorde mig bare så ked af det da jeg sad derude mellem undersøgelserne 

men de fandt hjertelyden i går og den lille fiskekutter, smuttede derud af  

det bliver så spændende når du skal til NF 

er glad for at kvalmen ikke er så konstant mere, man kunne håbe det er på retur! Skal du have nogen med til NF??

Anmeld

13. november 2009

dorthemus

missKat skriver:

ja jeg synes også der har været mange triste emner oppe de sidste dage, og det gjorde mig bare så ked af det da jeg sad derude mellem undersøgelserne 

men de fandt hjertelyden i går og den lille fiskekutter, smuttede derud af  

det bliver så spændende når du skal til NF 

er glad for at kvalmen ikke er så konstant mere, man kunne håbe det er på retur! Skal du have nogen med til NF??

Ja, og jeg kan mærke at jeg bliver meget påvirket af alle disse historier...har næsten overvejet at holde en pause med Baby.dk til NF er overstået og jeg forhåbentlig kommer til at høre hjertelyd og se den ligge og sprælle rundt

Min veninde, som også skal med til fødslen, skal med denne gang. Det bliver godt

Pas nu godt på dig selv og din lille baby

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Det var godt det gik fint og at du kom i behandling!! Jeg har selv en del smerter, men slet ikke hele tiden, så tror det er normalt. Men tak fordi du informerer, så vi andre kan være opmærksomme på evt. det samme!

Hvordan føltes dine symptomer?

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

Ja, og jeg kan mærke at jeg bliver meget påvirket af alle disse historier...har næsten overvejet at holde en pause med Baby.dk til NF er overstået og jeg forhåbentlig kommer til at høre hjertelyd og se den ligge og sprælle rundt

Min veninde, som også skal med til fødslen, skal med denne gang. Det bliver godt

Pas nu godt på dig selv og din lille baby

Jeg har haft det lige sådan! Bliver SÅ bange hver gang jeg læser noget om abort og fosterdød herinde  Håber ikke det sker for mig eller flere i meget lang tid. Det må gøre forfærdeligt ondt indeni! Ved ikke hvordan jeg skulle komme igennem den sorg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.