Erfaring med graviditets strimmel-billige-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

frk andreasen

jeg tog 4 tester fra rema 1000 (20er stykket)

og de var alle sammen positive også selvom de ikke var tydelige

så du kan godt stole på dem.

tanja 21+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Jordbærpigen

brumbasse skriver:

<-- sådan så min test ud fra billige-teste.dk..

den ser rimelig positiv ud

Anmeld

14. november 2009

msax

Jeg vil gerne sige TILLYKKE - for den ser meget positiv ud.

Dog skal du huske at ændringer der er sket mere en 7 min efter prøvestart ikke er til at stole på.

Jeg brugte dem også da jeg ventede Mille og har lige købt en ny sending hjem, da vi prøver at lave en lille ny baby...

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

frk andreasen skriver:

jeg tog 4 tester fra rema 1000 (20er stykket)

og de var alle sammen positive også selvom de ikke var tydelige

så du kan godt stole på dem.

tanja 21+6

hmm 20 kr stykket....( er det en pakke med 2 stk ) så kan jeg sidde her og ærge mig over alle de penge jeg kunne have sparet da rema ligger lige overfor netto....griner.....ment i sjov, hvis nogen skulle være tvivl.....inden der bliver skrevet laaange tråde...hehe hvilket jeg har lagt mærke til sker ofte...smiler. Man har vel humor;-) hygge til alle;-) men er enig med dig tanja...billig eller ej så kan en test ikke vise falsk positiv....kun falsk negativ;-)

knus jill19+5

Anmeld

15. november 2009

Jordbærpigen

jillkolsbjerg skriver:

hmm 20 kr stykket....( er det en pakke med 2 stk ) så kan jeg sidde her og ærge mig over alle de penge jeg kunne have sparet da rema ligger lige overfor netto....griner.....ment i sjov, hvis nogen skulle være tvivl.....inden der bliver skrevet laaange tråde...hehe hvilket jeg har lagt mærke til sker ofte...smiler. Man har vel humor;-) hygge til alle;-) men er enig med dig tanja...billig eller ej så kan en test ikke vise falsk positiv....kun falsk negativ;-)

knus jill19+5

Nej der er kun én i hver pakke i dem fra Rema til 20 kr.

Anmeld

15. november 2009

jillkolsbjerg

Jane25 skriver:

Nej der er kun én i hver pakke i dem fra Rema til 20 kr.

Griner....okay så er jeg mere rolig;-) Så har vi jo givet det samme.....ej mener bare der findes ufattelige dyre tester derude....og det har INGEN betydning;-)

knusser

Anmeld

15. november 2009

Lise

Begge gange jeg har smidt p-piller har jeg købt sådan en ordentlig omgang g-teste fra billige-teste.dk - altså 20 stk for 140 kr eller sådan noget. Og de gange de har vist to streger, som din gør, så har jeg været gravid. Har oplevet én der ikke virkede, ud af MANGE g-teste  Men den viste slet ikke kontrolstregen.

PS: TILLYKKE med det!

Anmeld

15. november 2009

frk andreasen

jillkolsbjerg skriver:

knus jill19+5

det er kun for en, så man spare vel egentlig ingeting, er der ikke to i for 40 kr i netto?

kram tanja

Anmeld

15. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg har brugt dem hver gang.. de har ikke snydt mig.. tror godt du kan regne med den er positiv.. stregen sad altid et forskelligt sted kan jeg huske, men bare der er to, så er et ligemeget hvor den er..

vil da lige sige tillykke....

karina 28+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.