Erfaring med graviditets strimmel-billige-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.036 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Anonym trådstarter

Som teksten lyder, nogle der har erfaring med graviditetsteste (strimmel) fra billige-teste? Er i tvivl om jeg tester positiv eller ej... kontrol-stregen er der og tror der er en til også.. MEN den er lige der hvor der nærmest er en "løs lap"..... så er i tvivl om den er der eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Anonym trådstarter

altså, kommer nr 2 streg lige ved siden af den anden? for det er den ikke i mit tilfælde (to gange nu)..... den er et godt stykke fra. som sagt lige hvor der er en "lap"....

Anmeld

12. november 2009

ønskebørn74

Anonym skriver:

altså, kommer nr 2 streg lige ved siden af den anden? for det er den ikke i mit tilfælde (to gange nu)..... den er et godt stykke fra. som sagt lige hvor der er en "lap"....

Har du digetal kamera el i mobilen og ledning?? Lad os se et billede om muligt!!

Anmeld

12. november 2009

Mutti2

Anonym skriver:

Som teksten lyder, nogle der har erfaring med graviditetsteste (strimmel) fra billige-teste? Er i tvivl om jeg tester positiv eller ej... kontrol-stregen er der og tror der er en til også.. MEN den er lige der hvor der nærmest er en "løs lap"..... så er i tvivl om den er der eller ej?

Jeg vil mene at du godt kan regne med at den er positiv. Hvis der er to streger!! Det var dem jeg brugte da jeg ventede mig!!

Jeg kan dog ikke huske hvor stregen sad, men kan du ikke se hvor den skal være uden ¨på paken?? Eller ved at google det???

Jeg krydser alt hvad jeg kan

Kæmpe knus Pernille

Anmeld

12. november 2009

otlitrom

Jeg synes også gerne jeg vil se et billede...
Stregerne skal gerne sidde med nogle millimeters mellemrum og ikke langt fra hinanden... Det kan være en form for restfarve, der kan sidde i den ene ende, gætter jeg mig til.. Men hvis du sætter et billede på, så kan vi nemmere hjælpe

Anmeld

12. november 2009

Winnie

Jeg brugte dem da vi planlage vores nr 3 og kan huske den streg under flappen og den kan du ikke regne med. En positiv streg skal være i det "åbne" felt, rimelig tæt på test stregen.

fingre for at du tester positiv snart.

Anmeld

13. november 2009

jillkolsbjerg

Smiler jeg tog i hvert fald 4 test fra netto 40 kr for en pakke, og de var ALLE positive  en tydelig streg control streg og en svag teststreg....men positive var de i hvert fald;-) Tror ikke dt har noget at sige, spurgte i matas og på apoteket og de sagde at det i bund og grund er det samme;-) 

knus jill 19+3

Anmeld

13. november 2009

brumbasse

<-- sådan så min test ud fra billige-teste.dk..

Anmeld

14. november 2009

Louisiana

Den ser da positiv ud... Gør den ikk??! 

Anmeld

14. november 2009

H+S Skjolgborg.

DEN ER POSITIV........

IGEN TVIVL DER..

MEGA TILLYKKE..

tog sådan en mange til med min datter derefter en klar besked morgen efter..

Mvh Henriette 34+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.