Berøvet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

sarahb

ej hvor træls og godt provokerende af ham.-. godt u fik den igen
min veninde havde sin pung mellem sin datters ben i barnevognen og den blev stjålet da hun var inde og besøge mig butikken.. så de går hele vejen. næste gang lå hendes tlf i forenden og den røg også en dag vi var i fisketorvet.

Tyvene ved vi har vores ting i barnevognen og går efter det, så hold altid ejendele i jeres Egen taske eller på jer...for de er dælme hurtige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Karo

Nej hvor er det bare frækt.

Godt at damen fik gjordt opmærksom på det så du ikke mistede din pung, for selv om der ingen penge var så er det stadig dyrt at skulle skaffe alle sine forskellige kort igen.

Anmeld

14. november 2009

JustAnotherName

Forbandet ulækkert!

Synes det er så klamt at nogle kan få sig selv til at gøre den slags.
Men fedt nok at det blev opdaget og dermed faldt til jorden.

Det er ikke så meget dét om der var lidt eller meget at miste.
Men det er mere dét at der er nogen der tager ens PERSONLIGE ejendele.
GGRRR, sådan noget kan pisse mig af! Det kunne være en simpel ting som havde stor betydning for dig, men ikke en skid værdi for ham ....tænk hvis han bare skaffede beviserne af vejen og smed noget ligegyldigt ud, som havde enorm betydning for dig, f.eks.

Jeg har selv oplevet at blive overhalet mens jeg cyklede, af to som kørte på scooter. Jeg var nær styrtet på min cykel, da de hev min taske af. Og jeg kunne selvfølgelig ikke indhente dem.
Ingen så noget, så ingen reagerede.
Jeg var totalt ligeglad med pengene ....jeg havde alligevel heller ikke noget større beløb på mig. Men jeg havde en disk med mine billeder gemt på - minder som ville forsvinde og jeg ikke ville kunne få tilbage.
Men heldigvis var der en mand som luftede sin hund, der fandt min taske smidt med ting ud over det hele. De havde kun taget mine penge. Og jeg var LYKKELIG over at resten var blevet fundet, og han havde fundet mit fitness.dk-kort, hvor de kunne finde mit nummer og kontakte mig. SÅ han kom med min taske og en masse rod af ting, som tyvene ikke havde fundet interessant.

JEG HADER TYVERI!
Eén ting er det moralsk forkerte i det....
Men i mine øjne er der nu også stor forskel på, om det er en stjålet pose vingummi fra et storcenter, som har et flot økonomisk overskud hvert år på trods af rapserier.
Eller om det er en privat person som får stjålet sine personlige ejendele.

Puuuuuhhha - SKAM DIG, DUMME TYV! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.