Berøvet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2009

NaFe

Dælme om jeg ikke blev prøvet berøvet idag

Stod i toget sammen med min veninde.. Begge med barnevogn..

Vi står så helt oppe ved dørene da vi skal af..så der står en masse mennesker om os...Dog syntes jeg en af mændene skubber lige gevaldigt meget til barnevognen. Han står lige ved styret vor min pulsetaske så hænger..Og ja jeg er jo så dum af jeg ikke har fået den lynet helt til..så man kan se lige med i den..og der ligger min pung jo... Han har så en trøje hængende over armen..og vipti, på et split sekund har han nakket min pung.. Jeg når egentlig godt a registerer det hele...men bliver helt forbavset..heldigvis er der en anden dame der ser det..og siger så højt... Han tog din pung!! Og bump..så ligger den på barnevognen igen... I det samme skal vi ud af toget.. Så når slet ikke a sige noget til den IDIOT som tog den.. var heeelt forbavset efter....

Heldigvis så ville han have været blevet MEGET skuffet vis det havde lykkes ham a få den..

For så havde han været den heldige vinder af en tyggegummipakke... Ja det så rig jeg så er....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Jules

Ej altså... Sikke en grim oplevelse selv om han ikke slap afsted med det! Han var os blevet skuffet hvis han tog min pung

Anmeld

12. november 2009

Ni-ko-li-ne

det jeg synes er pisse træls ved at få stjålet en pung er at det koster at få et nyt førerbevis, sygesikring osv... plus at det tager nogen dage inden man får et nyt dankort :0) kontanter har jeg sgu aldrig

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Ja det er sku træls... Og specielt vis det er kort man får taget.. Heldigvis har jeg tit alle mine kort i min inderlommer...

Anmeld

12. november 2009

Milka

ai altså 

Anmeld

12. november 2009

Vinker

Han havde da vidst lidt for lange finger...... Det er simpelthen utroligt at man ikke kan have noget i fred, men altså... Du kan da også lade være med at friste sarte sjæle på den måde

Er glad for at høre at han blev opdaget i tide - Den IDIOT, men måske han blot havde dårlig ånde.... haha

Anmeld

12. november 2009

anna-jonas

Bliver sgu' så sur, når jeg læser om sådan noget. Han skulle dælme ha' haft et knæ et vist sted.

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Vinker skriver:

Han havde da vidst lidt for lange finger...... Det er simpelthen utroligt at man ikke kan have noget i fred, men altså... Du kan da også lade være med at friste sarte sjæle på den måde

Er glad for at høre at han blev opdaget i tide - Den IDIOT, men måske han blot havde dårlig ånde.... haha

Ja man skal da virkelig huske a passe på... Jeg havde bare ikke i min vildeste fantasi drømt om a nogen ville stikke deres lange fingre ned i min pusletaske..men der blev jeg godt nok klogere..smiler

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Anna-jonas skriver:

Bliver sgu' så sur, når jeg læser om sådan noget. Han skulle dælme ha' haft et knæ et vist sted.

Ja han skulle i hvert fald have haft nogle skældsord med på vejen.. Men var bare så forbløffet a jeg slet ikke nåede a sige noget..

Anmeld

12. november 2009

Vinker

Feluca09 skriver:

Ja man skal da virkelig huske a passe på... Jeg havde bare ikke i min vildeste fantasi drømt om a nogen ville stikke deres lange fingre ned i min pusletaske..men der blev jeg godt nok klogere..smiler

Man kan åbenbart aldrig passe for meget på! Det sker oftest når man mindst er forberedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.