Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
håber for jer en snarlig lykkelig graviditet. Og snart vil stå med et dejligt barn i dine arme. Hvor er det altså trist at tingene kan gå sådan.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mormilla skriver: Ja det gik ikke godt i dag! Hjertet var stoppet med at slå Da vi kom hjem satte vi os ned og tudet sammen og fik snakket om det. Har det en del bedre nu! Nu blev det jo naturens gang istedet for at vi måske skulle vælge om den skulle leve eller dø. Har valgt først at få den fjernet i morgen da jeg havde brug for at komme hjem og jeg skulle faste i 6 timer før de kunne gøre noget. Gad ikke ligge der oppe i så lang tid!
Ja det gik ikke godt i dag! Hjertet var stoppet med at slå
Da vi kom hjem satte vi os ned og tudet sammen og fik snakket om det. Har det en del bedre nu! Nu blev det jo naturens gang istedet for at vi måske skulle vælge om den skulle leve eller dø. Har valgt først at få den fjernet i morgen da jeg havde brug for at komme hjem og jeg skulle faste i 6 timer før de kunne gøre noget. Gad ikke ligge der oppe i så lang tid!
hvor gør det mig bare SÅ ondt!!!!
alt det bedste til Jer.
kærlige knus
Karina
Åh nejnej... Sikke noget.
Det er jeg virkelig ked af at læse!!!!...
Ord kan slet slet ikke dække ligenu. Jeg håber I kommer igennem det på bedste måde.
KRAM
Øv hvor trist
Det er jeg ked af at høre...
kæmpe knus gange 4000 millarder knus til jer.
Åhhh nej - det gør mig virkelig ondt!
Men som du siger er det en trøst I ikke selv skulle vælge fra eller til - det har naturen gjort for jer!
Men..... det er bare så hårdt.....
De bedste tanker og
det er jeg ked for at høre.. kæmpe knus
Åh hvor er dog forfærdeligt for jer
Kæmpe fra mig
det er en sorg man ikke ønsker for sin værste fjende! Jeg håber I kommer sundt igennem den og at du snart får en sund graviditet
I skal have et stort herfra og en masse tanker hvor er det en rigtig træls situation i befinder jer i
Håber at I er ved modet trods omstændighederne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128