Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det gik ikke godt i dag! Hjertet var stoppet med at slå
Da vi kom hjem satte vi os ned og tudet sammen og fik snakket om det. Har det en del bedre nu! Nu blev det jo naturens gang istedet for at vi måske skulle vælge om den skulle leve eller dø. Har valgt først at få den fjernet i morgen da jeg havde brug for at komme hjem og jeg skulle faste i 6 timer før de kunne gøre noget. Gad ikke ligge der oppe i så lang tid!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh nej!!! Det gør mig vanvittight ondt på jeres vegne
RIP lille spire!
Ansemusen skriver: Åhh nej!!! Det gør mig vanvittight ondt på jeres vegne RIP lille spire!
Mange tak.
Pyha... Det var godt nok ikke hvad jeg havde håbet for jer... Men, ja.. Lille trøst, at I nu selv "slap" for at tage en beslutning.. Er dog aldrig rart alligevel.. Har selv prøvet det.. Håber I kommer forholdsvis godt gennem det, og I snart får glæden ved en rask graviditet..
Kæmpe herfra..
nej nej hvor gør det mig bare ondt søde. kan jo nok ikke sige noget som kan trøste dig, men naturens gang var jo nok bedre end at i skulle tage beslutningen, som du osse skrive.
til jer begge to
Mormilla skriver: Ja det gik ikke godt i dag! Hjertet var stoppet med at slå Da vi kom hjem satte vi os ned og tudet sammen og fik snakket om det. Har det en del bedre nu! Nu blev det jo naturens gang istedet for at vi måske skulle vælge om den skulle leve eller dø. Har valgt først at få den fjernet i morgen da jeg havde brug for at komme hjem og jeg skulle faste i 6 timer før de kunne gøre noget. Gad ikke ligge der oppe i så lang tid!
Åh nej søde...
Det gør mig ondt
R.I.P Lille blomst
Ved slet ikke hvad jeg skal skrive udover at det er jeg bare rigtig ked af at høre...
Ej altså... Hvor trist. Stort kram. Uha mig der troede at når man havde passeret uge 12 var man lidt mere sikker. Og når alt var ok der. Puha... øv øv øv øv
Mullemus86 skriver: Pyha... Det var godt nok ikke hvad jeg havde håbet for jer... Men, ja.. Lille trøst, at I nu selv "slap" for at tage en beslutning.. Er dog aldrig rart alligevel.. Har selv prøvet det.. Håber I kommer forholdsvis godt gennem det, og I snart får glæden ved en rask graviditet.. Kæmpe herfra..
Mange tak...
Åhhhh det er jeg virkeligt ked af at høre
Jeg håber du klarer dig. Det er så uretfærdigt at det skal ske for jer.
Jeg håber virkeligt snart at du ligger med dit ønskebarn i armene
KÆMPE KNUS Pernille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128