H1N1-vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

Karo

michella80 skriver:

Så blev beslutningen taget. Jeg skal stikkes på tirsdag. Jeg var oppe og snakke med min læge og hun syntes helt klart jeg skulle have den når nu jeg har så svær astma. Og så sagde hun at hun syntes det var forfærdeligt at den blev talt så negativt om i medierne, for den var ganske ufarlig og hun var bange for der var nogle i risiko-grupperne der valgte ikke at få den og at der dermed ville dø flere pga mediernes udlægning af sagen. Hun sagde at de vildeste bivirkninger hun havde hørt om var smerte ved indstikstedet, ømhed i kroppen og småfeber, så jeg sagde ja tak til at få den. Så håber jeg bare jeg er frisk til om lørdagen for da skal jeg til koncert med Grand Avenue. Juhuuuu

Det lyder til at være en rigtig god ide

Og hvor er det dejligt at du allerede kan få den på tirsdag. Har hørt om folk der skal vente op til en måned før de kan få den, og når influensaen nu raser i øjeblikke er det da bare med at få den.

Håber da helt sikker også at du er frisk lørdag, men mon ikke det kun er stikket der kommer til at genere. Krydser ihvertfalf fingere for det herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Barbamama

suanne85 skriver:

Faldt lige hen på sofaen syntes jeg også... Altså at snakke med dig

tak

Anmeld

13. november 2009

Barbamama

Karo skriver:

Det lyder til at være en rigtig god ide

Og hvor er det dejligt at du allerede kan få den på tirsdag. Har hørt om folk der skal vente op til en måned før de kan få den, og når influensaen nu raser i øjeblikke er det da bare med at få den.

Håber da helt sikker også at du er frisk lørdag, men mon ikke det kun er stikket der kommer til at genere. Krydser ihvertfalf fingere for det herfra

Tak hvor er du sød  Jo jeg håber også bare det er stikket der gør ondt.... Og at jeg slipper for feber, men det har jeg aldrig uanset hvor syg jeg er så.... Men nu må jeg se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.